کد خبر : 1585450 | 30 دی 1397 ساعت 21:20 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: هر کاری برای ماندن ایگواین کردم

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، تلویحا انتقال گونسالو ایگواین به چلسی را تایید کرد.

گتوزو: هر کاری برای ماندن ایگواین کردم

به گزارش "ورزش سه"، ایگواین در لیست میلان برای دیدار فردا شب برابر جنوا جایی ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مهاجم 31 ساله به زودی راهی چلسی شده و دوباره شاگرد مائوریتسیو ساری خواهد شد.

 

گتوزو گفت: "در این مورد هنوز تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته است و شما باید با مدیر میلان، لئوناردو صحبت کنید. صادقانه بگویم از روزی که هدایت میلان را بر عهده گرفته ام این یکی از بدترین جلسات تمرینی تیم بود و ایگواین شرایط خوبی نداشت.

 

1374672

 

من می خواهم بازیکنانی را اینجا ببینم که به لحاظ ذهنی آماده جنگیدن هستند و ایگواین در این لحظه آماده نیست. من در مورد او ناامید نیستم زیرا من هم یک بازیکن بوده ام. هر کاری می توانستم در مورد ایگواین انجام دادم و او نیز رفتار خوبی با من داشت.

 

من همانطور که به تصمیم لئونادو بونوچی در تابستان برای بازگشت به یوونتوس احترام گذاشتم، در مورد ایگواین نیز همین برخورد را خواهم داشت. شاید هم ایگواین می توانست عملکرد بهتری در ترکیب میلان ارائه دهد و هم ما کارهای بیشتری برای او انجام دهیم. این تیم نیاز به آرامش، تمرکز و شور و شوق دارد؛ عناصری که اخیرا فاقد آن بوده ایم.

 

جذب کریستوف پیاتک؟ اگر ایگواین از میلان جدا شود ما بازیکن مهمی را از دست داده ایم و هرگاه انتقال پیاتک رسمی شد می توانیم او را بازیکن میلان بدانیم."

دیدگاه‌ها