کد خبر : 1585506 | 30 دی 1397 ساعت 23:44 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: سیو بیرانوند ما را در بازی نگه داشت

مهاجم تیم ملی ایران معتقد است همه بازیکنان نمایش خوبی مقابل عمان داشتند و همچنین به خاطر بازگشت خوبی که از مصدومیت داشته، خشنود است.

جهانبخش: سیو بیرانوند ما را در بازی نگه داشت

به گزارش ورزش سه، علیرضا جهانبخش پس از دیدار تیم های ایران و عمان گفت: خدا را شکر پس از حدود دو ماه و نیم که مصدوم بودم، توانستم برگردم. زمان سختی را پشت سر گذاشتم و زیاد تلاش کردم تا برگردم. 

 

وی افزود: می دانستیم بازی سختی می شود. اوایل بازی خیلی هوشیار نبودیم ولی با سیو علی بیرانوند به بازی برگشتیم و فکر می کنم بعد از گل اول کامل به بازی برگشتیم و اعتماد به نفس لازم را پیدا کردیم و خدا را شکر گل دوم را هم زدیم. می توانستیم بیشتر هم بزنیم ولی 2 گل هم خوب است و صعود کردیم.

 

او درباره انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: فکر می کنم بهترین بازیکن کل تیم ما بود. علی بیران، اشکان و کل تیم خوب بودند. خدا را شکر من هم گوشه ای به تیم کمک کردم. مهم پیروزی تیم بود. خیلی ها فکر می کردند بازی راحت باشد اما دیدیم که اینطور نبود. بازی بعدی مقابل چین خیلی سخت تر می شود ولی ما تلاش می کنیم مثل امروز خوب باشیم.

 

جهانبخش در مورد مصدومیت خود افزود: امیدوارم تا آخر جام خوب باشم. در فوتبال البته نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. این مدت خیلی فشار روی من بود. فصلی طولانی را پس از جام جهانی پشت سر گذاشتم و پس از آن در لیگ انگلیس فشار زیاد بود. مصدومیت هم مرا از نظر روحی روانی اذیت کرد ولی خوشبختانه زود ریکاوری شدم. از کادر فنی و پزشکی تیم ملی خیلی ممنونم که به من کمک کردند زودتر برگردم. امیدوارم بازی به بازی به تیم ملی کمک کنم.

دیدگاه‌ها