کد خبر : 1585579 | 01 بهمن 1397 ساعت 11:23 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی تیری آنری از فحاشی به بازیکن حریف

تیری آنری، سرمربی موناکو، به خاطر فحاشی به یکی از بازیکنان استراسبورگ و استفاده از الفاظ نامناسب خطاب به مادربزرگ او در جریان شکست 5-1 موناکو از این تیم، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی تیری آنری از فحاشی به بازیکن حریف

به گزارش "ورزش سه، در جریان بازی دو تیم موناکو و استراسبورگ که روز شنبه در چهارچوب رقابتهای لوشامپیونا برگزار و با شکست سنگین 5-1 موناکو به پایان رسید، تیری آنری، سرمربی موناکو، زمانی که کنی لالا، بازیکن استراسبورگ، کمی پیش از پایان نیمه اول، برای پرتاب اوت از کنار زمین آماده می‌شد، به دلیل آنچه وقت تلف کردن از سوی ستاره استراسبورگ می‌دانست، به سمت او رفت و با خشم و عصبانیت بسیار زیاد به او توهین کرد.

 

1374881

 

بعد از بازی مشخص شد که آنری، خطاب به مادربزرگ بازیکن استراسبورگ، فحاشی ناموسی کرده است. حالا تیری آنری به خاطر این ماجرا عذرخواهی کرده و گفته از اتفاقی که افتاده متاسف است.

 

در صحنه مورد اشاره، آنری به سمت لالا که کنار زمین قصد پرتاب اوت دستی را دارد رفته و با عصبانیت خطاب به او می‌گوید:" الان تازه دقیقه 43 بازی است.....". آنری در ادامه به مادربزرگ بازیکن استراسبورگ فحاشی ناموسی می‌کند.

 

1374882

 

آنری حالا با عذرخواهی به خاطر این اتفاق به خبرنگاران گفت:" کلماتی که من به کار بردم متاسفانه مناسب نبود. این کلمات اصطلاحی است که در خیابان به کار برده می‌شود. من به خاطر استفاده از آن کلمات متاسف هستم. این یک واکنش انسانی بود و من هم انسان هستم. ولی از کاری که کردم متاسف هستم".

 

آنری در جریان بازی بارها در کنار خط با داوران بازی هم درگیر شد. عصبانیت آنری از زمانی آغاز شد که نالدو، بازیکن موناکو در دقیقه 7 بازی به دلیل تکل خشن با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها