کد خبر : 1585621 | 01 بهمن 1397 ساعت 12:45 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

او زمان اردوی تیم ملی را نمی دانست و به باکو رفت!

واکنش به شایعه خداحافظی علی‌حسینی از وزنه‌برداری

پدر وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران با تشریح دلایل غیبت پسرش در اردوی تیم ملی، شایعه خداحافظی او را رد کرد.

واکنش به شایعه خداحافظی علی‌حسینی از وزنه‌برداری

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این‌که بهداد سلیمی از وزنه‌برداری خداحافظی کرد، خیلی‌ها روی توانایی سعید علی‌حسینی در دسته فوق‌سنگین حساب باز کرده بودند. این وزنه‌بردار اردبیلی هم چند هفته قبل از مسابقات جهانی ٢٠١٨ به بهانه مصدومیت از اردوی تیم‌ملی انصراف داد؛ اتفاقی که واکنش تند سرمربی تیم‌ملی را به همراه داشت.


حالا با شروع دور جدید اردوی تیم‌ملی علی‌حسینی با وجود دعوت از سوی کادرفنی در تمرینات حاضر نشده و مربی تیم‌ملی هم غیبت او را غیرموجه عنوان کرده است. شایعات از احتمال خداحافظی علی‌حسینی از وزنه‌برداری حکایت دارند و باید دید سرنوشت این ماجرا چیست.


البته پدر سعید علی حسینی در مصاحبه ای با تسنیم به این شایعه و دلیل غیبت پسرش در اردوی تیم ملی واکنش نشان داده است: «سعید اصلا ایران نیست که بخواهد به اردو برود. او به دعوت رئیس فدراسیون وزنه‌برداری آذربایجان که یکی از دوستانش هست، به باکو رفته و تا یک هفته دیگر هم به کشور برمی‌گردد. او را برای مراسمی به آذربایجان دعوت کردند و چون دوستانی آنجا داشت، به باکو رفت. زمانی که سعید به باکو رفت هیچ خبری از تشکیل اردو نبود و نمی‌دانست قرار است اردو تشکیل شود. به همین خاطر سفرش را هماهنگ نکرد.»


وی در پاسخ به این سوال که قرار است این وزنه بردار فوق سنگین از تیم ملی خداحافظی کند، می افزاید: «نه، بعید می‌دانم. او 10 روز به باکو رفته، قبل از سفرش هم چنین صحبتی با من نداشت که می‌خواهد خداحافظی کند. ان‌شاءالله که وزنه می‌زند. آنها از کجا تشخیص داده‌اند که سعید می‌خواهد خداحافظی کند؟ او هیچ حرفی در این خصوص نزده و تصمیمی نگرفته است.»


با این وضعیت باید دید سعید علی حسینی چه زمانی در اردوی تیم ملی حاضر می شود و آیا کادرفنی او را به خاطر غیبت غیرموجهی از نظر خودش می پذیرد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها