کد خبر : 1585672 | 01 بهمن 1397 ساعت 16:04 | 95.9K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز غنایی بارسلونا

ستاره سابق میلان در آستانه پیوستن به بارسا!

بارسلونا چند روزی است که به صورت جدی به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 پس از جدایی منیر الحدادی است.

ستاره سابق میلان در آستانه پیوستن به بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، پس از جدایی آلکاسر از بارسا در تابستان و سپس منیر در زمستان، این باشگاه سخت به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا بتواند ذخیره ای مناسب برای سوارز باشد.

 ابتدا نام هایی چون استووانی و موراتا مطرح شدند و سپس نوبت به کارلوس ولای مکزیکی رسید اما امروز اسکای اسپورتس فاش ساخت که مهاجم مدنظر بارسا کسی نیست جز "کوین پرینس بواتنگ"، ستاره غنایی سابق باشگاه میلان که اکنون برای ساسوئولو بازی می کند. او اکنون در حال سفر به بارسلونا برای امضای قرارداد نهایی است.

 

 

1241298

 

 

بواتنگ 31 ساله، با تجربه بازی برای باشگاهی بزرگ چون میلان، به صورت قرضی تا پایان فصل به بارسا می پیوندد و بند خرید هشت میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده خواهد شد. او با فضای لالیگا نیز آشناست چرا که فصل 17-2016 برای لاس پالماس بازی می کرد. بواتنگ در 29 بازی توانست 10 گل برای زردپوشان به ثمر برساند از جمله گلی که در برنابئو وارد دروازه رئال مادرید کرد. دیداری که ابتدا رئال 1-3 عقب افتاد ولی با درخشش رونالدو در نهایت 3-3 مساوی شد.

 

بارسا سال 2004 نیز خرید مشابهی انجام داد و هنریک لارسن سوئدی پابه سن گذاشته را به خدمت گرفت. مهاجمی که کمک شایانی به آبی اناری ها کرد و نقش مهمی هم در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان فصل 06-2005 داشت. اگر انتقال بواتنگ رسمی شود، باید دید که او می تواند لارسن جدیدی برای بارسا باشد یا خیر.

 

 

1374986

دیدگاه‌ها