کد خبر : 1585702 | 01 بهمن 1397 ساعت 17:45 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: حتی یک بار هم تمارض نکرده ام!

فوق ستاره برزیلی پی اس جی اغلب به بزرگنمایی در زمین متهم می شود؛ هنگامی که روی او خطایی رخ می دهد.

نیمار: حتی یک بار هم تمارض نکرده ام!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار زمانی که در بارسلونا حضور داشت، بارها با حرکات تکنیکی اش خشم مدافعان مقابلش را باعث می شد چرا که آنها اعتقاد داشتند نیمار با زیاده روی هایش قصد کوچک کردن مدافعان را دارد.

نیمار در جام جهانی روسیه به خصوص به تمارض در محوطه جریمه حریفان برای گرفتن پنالتی و بزرگنمایی هنگامی که روی او خطا مرتکب می شدند نیز متهم می شد.

 

 

1375015

 

 

او در واکنش به این اتهامات گفت:« در جام جهانی بارها روی من خطا کردند. اگر دقت کنید، اغلب آنها شدید بودند و درد آور. من هرگز تمارض نکردم و برای خطا گرفتن تئاتر بازی نمی کنم. برخی خطاها واقعا دردناک هستند. البته درک می کنم که در هر بازی یکی دو بازیکن مامور مهار من باشند؛ چرا که اگر غیر از این باشد و من را در زمین آزاد بگذارند، می توانم به آنها ضربات جبران ناپذیری وارد کنم.

خیلی مواقع به خاطر اسم من مسائل بزرگنمایی می شود. خطای شدیدی روی من انجام می شود ولی چون من نیمار هستم، می گویند که تمارض می کنم. دیگر عادت کرده ام که پس از هر بازی اخبار چه مثبت و چه منفی به سمت من باشد.»

 

زندگی در پاریس:« اوایل کمی دچار مشکل شدم اما الان انگار در خانه ام هستم. با پی اس جی و لیگ فرانسه اما خیلی زود وفق پیدا کردم. لیگ فرانسه بسیار شبیه به لالیگا است و کار من برای آداپته شدن، خیلی سخت نبود.»

 

رابطه با توماس توخل(سرمربی پی اس جی):«  رابطه مان دوستانه است و بین ما احترام متقابل وجود دارد. به او به عنوان مربی احترام می گذارم. وقتی مربی صادق باشد و به شما اطمینان داشته باشد، زندگی تان را برای او می دهید و در زمین، تمام توانتان را می گذارید. به خاطر توخل هر کاری در زمین انجام می دهم تا تیمم پیروز شود.»

 

 

دیدگاه‌ها