کد خبر : 1585886 | 02 بهمن 1397 ساعت 12:29 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

4هفته آینده لیگ برتر: به سود سیتی، به زیان لیورپول

آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس و کارشناس فوتبال این کشور، برنامه چهار بازی آینده منچسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر را در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس موثر دانست.

4هفته آینده لیگ برتر: به سود سیتی، به زیان لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در فصل جاری لیگ برتر انگلیس از 23 بازی خود موفق به کسب 60 امتیاز شده و در صدر جدول قرار دارد. اما منچسترسیتی خود را به فاصله چهار امتیازی لیورپول رسانده و قرمزهای آنفیلد می‌دانند که در مقابل شاگردان گواردیولا نمی‌توانند جانب احتیاط را رعایت نکنند. آلن شیرر اما می‌گوید برنامه 4 بازی بعدی دو تیم در لیگ برتر که باعث می‌شود سیتی بازی‌هایش را یک روز زودتر از لیورپول برگزار کند می‌تواند در جابجایی در صدر جدول تاثیرگذار باشد.

 

1375257

 

شیرر برنامه لیگ برتر در هفته‌های آینده را به نفع منچسترسیتی می‌داند چرا که شاگردان گواردیولا از این فرصت برخوردار هستند که چهار بازی بعدی‌شان را یک روز زودتر از لیورپول انجام دهند. شیرر می‌‌گوید لیورپول مسلما مایل بوده بازی‌هایش را زودتر از سیتی انجام دهد چرا که با شرایط فعلی، در صورت پیروزی سیتی در بازی‌هایش، لیورپول روز بعد با فشار زیادی روبرو خواهد شد.

 

شیرر در این باره گفت:" بله اگر انتخاب با خود لیورپولی‌ها بود مسلما دوست داشتند یک روز زودتر از سیتی بازی کنند. چون در این صورت می‌توانستند سه امتیازشان را بدست آورده و بعد فشار را کاملا به تیم حریف منتقل کنند. اما حالا اوضاع برعکس است و سیتی می‌تواند لیورپول را به این صورت تحت فشار بگذارد".

 

 

 

دیدگاه‌ها