کد خبر : 1585892 | 02 بهمن 1397 ساعت 12:46 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: همه مربیانم از دست من شاکی بوده‌اند

ادن هازارد، ستاره چلسی در گفتگو با نشریه فرانس‌فوتبال درباره موضوعات مختلف و از جمله گمانه‌زنی‌ها درباره انتقالش به رئال مادرید گفتگو کرد.

هازارد: همه مربیانم از دست من شاکی بوده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی در گفتگو با نشریه فرانسوی فرانس‌فوتبال مدعی شد همیشه در هر تیمی بازی کرده مربی‌هایش را عصبانی می‌کرده چرا که همیشه معتقد است می‌تواند بهتر باشد و بیشتر به تیمش کمک کند. با اینحال هازارد می‌گوید از این روحیه خود راضی است و قصد ندارد رفتارش را تغییر دهد. هازارد همچنین در این مصاحبه درباره گمانه‌زنی‌ها درباره انتقالش به رئال مادرید می‌گوید هنوز هیچ چیز قطعی نشده و باید برای اطمینان از آینده‌اش منتظر بماند.

 

هازارد در مصاحبه با فرانس‌فوتبال گفت:" من فقط کونته را عصبانی نمی‌کردم. در طول دوران فوتبالم همه مربیانم را عصبانی کرده‌ام. این در مورد ساری هم صادق است. من او را هم عصبانی کرده‌ام".

 

1372512

 

هازارد در ادامه مصاحبه گفت:" من در انگلیس همه افتخارات را برده‌ام. ولی معنای این حرفم این نیست که می‌خواهم چلسی را ترک کنم. همیشه گفته‌ام که بعد از انگلستان دلم می‌خواهد یک ماجرای جدید را تجربه کنم. ولی با اینحال بعضی مسائل هست که ممکن است باعث شود اینجا بمانم".

 

هازارد در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بعد از جام جهانی می‌خواستم چلسی را ترک کنم ولی در نهایت اینجا ماندم و در حال حاضر یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالم را پشت سر می‌گذارم. برای همین معتقد نیستم که به یک چالش جدید نیاز دارم".

 

 

دیدگاه‌ها