کد خبر : 1585912 | 02 بهمن 1397 ساعت 13:32 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

وربیک: منتقدان شکست مقابل ایران احمق هستند

پیم وربیک، سرمربی عمان، در حالی که در معرض انتقادات بسیاری قرار دارد، منتقدان شکست مقابل ایران را احمق توصیف کرد.

وربیک: منتقدان شکست مقابل ایران احمق هستند

عمان در دیدار مقابل ایران با نتیجه 2-0 شکست خورد و از صعود به دور بعد جام ملت‌های آسیا بازماند. انتقادات بسیاری به عملکرد سرمربی عمان به عمل آمده ولی خود او منتقد این بازی و نتیجه اش است.

 

 

 

1374724

 

 

پیم وربیک در مصاحبه با عمان اسپورت تی وی گفت:" احمقانه بود، به نظرم خیلی احمقانه بود، هواداران و همه باید به تیم و بازیکنان افتخار کنند، نه فقط به 11 بازیکن داخل زمین بلکه  11 نفری که کنار زمین بودند. باورم نمی‌شود که از بازیکنان انتقاد می‌کنند. مردم و رسانه‌هایی که از بازیکنان من ، پس از دستاوردهای فوق العاده شان در ماه‌های اخیر انتقاد می‌کنند، دیوانه و نامحترم هستند. آنها باید به اتفاقاتی که رخ داد افتخار کنند. کسب چنین نتایجی به خاطر چند نفر از بازیکنان نبود بلکه تلاش تمام بازیکنان ، کادر فنی، کادر پزشکی و ... در طول چندین هفته بود."

 

وربیک سپس از هواداران تیمش که کنار آنها ایستاده اند تشکر کرد و گفت:" ما به کاری که در جام ملت‌ها انجام دادیم افتخار می‌کنیم و از هوادارانی که در این مدت کنار ما ایستادند، ممنونیم. آنها فوق العاده اند. در طول دو سال حضورم در عمان، برخی ها فقط انتقاد کرده اند. من افتخار می‌کنم، تمام تیم افتخار می‌کند و همه باید افتخار کنند."

دیدگاه‌ها