کد خبر : 1585918 | 02 بهمن 1397 ساعت 14:42 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک مصدوم و یک محروم تلفات ناشی ازبرد مقابل قرقیزها

تیم ملی امارات میزبان این دوره از رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها آسیا مقابل استرالیا قادر به استفاده از دو بازیکن اصلی خود نخواهد بود.

یک مصدوم و یک محروم تلفات ناشی ازبرد مقابل قرقیزها

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی امارات علی رغم پیروزی  خفیف در مقابل قرقیزستان  تلفات زیادی داد . این دیدار که در وقت های اضافی با نتیجه 3 بر 2 به سود امارت به پایان رسید در پایان منجر به از دست رفتن دو بازیکن این تیم شد.


 اماراتی ها  قادر به استفاده از خلیفه مبارک و خمیس اسماعیل  یکی به علت مصدومیت و دیگری به علت محرومیت در دیدار مقابل استرالیا نخواهند بود.


 خلیفه مبارک به علت مصدومیت به خاطر شکستگی پای چپ و همچنین خمیس اسماعیل نیز به خاطر سه اخطاره شدن دردیدار  برابرقرقیز ها نمی توانند تیمشان را در دیدار بعدی همراهی کنند .


هر دوی این بازیکنان جزو آن دسته از بازیکنان  ثابت تیم ملی امارات در بازی های گذشته بودند و غیبت این دو بازیکن مطمئنا برای آلبرتو زاکه رونی سر مربی سرشناس ایتالیایی  امارات  دردسر ساز خواهد بود، ضمن اینکه آن ها باید در برابرمدافع عنوان قهرمانی استرالیا به میدان بروند


خلیفه ابراهیم درحساب تویترش عنوان کرد که برای مداوای مصدومیتش به آلمان می رود و احتمالا تا پایان جام غایب خواهد بود.اما خمیس اسماعیل در صورت راه یابی این تیم به مرحله نیمه نهایی  می تواند به ترکیب تیم باز گردد.


تیم ملی امارات در روز جمعه  5 بهمن ماه در ورزشگاه  هزاع بن زاید درشهرالعین باید به مصاف تیم ملی استرالیا برود.

دیدگاه‌ها