کد خبر : 1585939 | 02 بهمن 1397 ساعت 16:26 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

حاضر بودم قدم زنان به بارسا بیایم

بواتنگ: رئال؟ بهتر از بارسلونا و مسی وجود ندارد!

امروز کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی رسما به هواداران بارسا معرفی شد و ابراز امیدواری کرد که قرارداد قرضی او به دائمی بدل شود.

بواتنگ: رئال؟ بهتر از بارسلونا و مسی وجود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بواتنگ از ساسوئولو با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بارسلونا منتقل شده و بند خرید 8 میلیون یورویی نیز در قرارداد او وجود دارد. او ذخیره سوارز خواهد بود و امیدوار است با درخشش در ترکیب بارسا سال های بیشتری در این باشگاه ماندگار شود.

 

 

1375338

 

 

بواتنگ در نشست خبری خود گفت:« ممنون از بارسلونا به خاطر فرصتی که در اختیارم قرار داد. بسیار خوشحالم و روزهایی باورنکردنی در زندگی ام را پشت سر می گذارم.

بازی برای بارسا یک افتخار بزرگ است. حس فوق العاده ای دارم. دیروز برای جدایی از هم تیمی هایم در ساسوئولو ناراحت بودم ولی فرصت بزرگی نصیبم شده بود و نمی توانستم پیشنهاد بارسا را رد کنم. حاضر بودم قدم زنان به بارسا بیایم و نه با هواپیما. وقتی از ایجنتم خبر را شنیدم، ابتدا باور نمی کردم. وقتی تایید شد همه چیز برایم باورنکردنی به نظر می رسید. پوشیدن پیراهن بارسا غرورانگیز است و بسیار خوشحالم. هدفم این است که سال های زیادی در بارسلونا بازی کنم.»

 

مسی و سوارز:« بازی کنار این دو یک افتخار است. مسی بهترین بازیکن دنیا و سوارز یکی از بهترین مهاجمانی است که دیده ام. تا قبل از این، بازی هر دو را از تلویزیون می دیدم و اکنون قرار است کنارشان بازی کنم.»

 

 

1375328

 

 

مهاجم شماره 9 :« در آستانه 32 سالگی، بازی در پست شماره 9 برای من ایده آل است. البته من بازیکن چند پسته هستم و می توانم همه جوره به بارسا کمک کنم. الان خودم را یک مهاجم می بینم. مصدوم نیستم و همین شنبه 90 دقیقه برای ساسوئولو بازی کردم. می دانم که در ترکیب ثابت قرار ندارم و باید ذخیره باشم ولی هر زمان که فرصت به من برسد، سعی خواهم کرد ارزش هایم را نشان دهم. دوست دارم برابر سویا در کوپا دل ری بازی کنم ولی تصمیم با مربی است.»

 

لالیگا:« لالیگا مهمترین لیگ دنیاست و زیباترین بازی ها را در آن شاهد هستیم. اینجا بهترین ها هستند و می خواهم با بارسا قهرمان شوم. اگر رویاپرداز باشید، رویاها می توانند به واقعیت بدل شوند. می خواهم الگوی خوبی برای فرزندانم باشم.»

 

هواداری از رئال و رونالدو :« الان بازیکن بارسا هستم. بارسا بهترین تیم دنیاست و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را نیز در اختیار دارد که مسی است. این را در 10 سال اخیر ثابت کرده است. بهتر از بارسا و مسی در دنیا وجود ندارد.»

 

دیدگاه‌ها