کد خبر : 1586194 | 03 بهمن 1397 ساعت 16:11 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز نصب چادرهای سقف ورزشگاه ؛

با 12 میلیارد دیگر نقش جهان تکمیل می‌شود

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه از آغاز عملیات نصب چادرهای سقف ورزشگاه نقش‌جهان از امروز خبر داد.

با 12 میلیارد دیگر نقش جهان تکمیل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز با حضور در اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرد، تا  در ادامه جلساتی که در این خصوص برگزار می شود، برای تکمیل ورزشگاه اقدام شود.

 

احمد سعیدبخش معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه سپاهان که در این بازدید همراه مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز بود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اصفهان، درباره جزئیات این بازدید و جلسه روز گذشته با وزیر ورزش و جوانان در تهران اظهار داشت: جلسه روز گذشته بسیار امیدوارکننده بود و نتایج خوبی از آن حاصل شد.

 

وی با اشاره به بازدید امروز مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ورزشگاه نقش‌جهان افزود: خوشبختانه عملیات نصب چادرهای سقف ورزشگاه نقش‌جهان از امروز آغاز شد، اما نصب چادرها که در مجموع 120 قطعه است فرآیندی زمان‌بر است و پیمانکار قول داده که این کار تا پایان خردادماه سال 98 به پایان برسد.

 

سعیدبخش ادامه داد: پیمانکاری که انجام امور مربوط به طبقه دوم را بر عهده دارد نیز متعهد شده که اقدامات باقیمانده را تا سی‌ام بهمن ماه امسال به پایان برساند. مقاوم‌سازی سازه به پایان رسیده و نیم‌پله‌های موردنیاز برای طبقه دوم نیز ساخته شده و 1200 عدد از این نیم‌پله‌ها به ورزشگاه منتقل شده است.

 

1375663

 

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه درباره نصب ژنراتورها که جزو تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده است، گفت: امروز این نکته را به مدیرعامل شرکت توسعه منتقل کردیم و قرار است وی روز شنبه با پیمانکار نصب ژنراتورها جلسه‌ای برگزار کند و این موضوع نیز تعیین تکلیف شود. پیمانکار عنوان کرده است که به دلیل نوسانات قیمت ارز، با قیمت قرارداد قبلی متضرر می‌شود و روز شنبه نسبت به همکاری یا قطع همکاری با پیمانکار نصب ژنراتورها تصمیم‌گیری می‌شود.


وی درباره عدم ارسال اجاره‌نامه ورزشگاه نقش‌جهان برای شرکت فولادمبارکه تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در این زمینه همکاری خوبی داشت و قرار شد نامه‌ای در این خصوص تنظیم کنیم تا این کار نیز به سرعت انجام شود.

 

سعیدبخش بیان داشت: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مصمم است که ورزشگاه نقش‌جهان هرچه زودتر تکمیل شود و قرار است چهارشنبه هر هفته در نشستی برای بررسی روند تکمیل ورزشگاه در این ورزشگاه حضور پیدا کند.

 

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه درباره برآورد هزینه تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان خاطرنشان کرد: تا کنون 40 میلیارد تومان در ورزشگاه هزینه کرده‌ایم و حدود 12 میلیارد تومان برای تکمیل کارهای باقیمانده از جمله سیستم‌های صوتی و تصویری، نصب ژنراتور، آسفالت جاده‌ها و پارکینگ‌ها و ... نیاز است که بخشی در تعهد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است، اما اگر این شرکت نتواند این مبلغ را تأمین کند و به این دلیل که می‌خواهیم ورزشگاهی ایمن و استاندارد داشته باشیم، شرکت فولادمبارکه این هزینه را تقبل می‌کند، به شرطی که متناسب با این هزینه بر تعداد سال‌های بهره‌برداری فولادمبارکه از ورزشگاه نقش‌جهان افزوده شود.

 

وی با بیان اینکه ورزشگاه نقش‌جهان برای فصل آینده لیگ برتر تکمیل می‌شود، اظهار داشت: امیدوارم با عزم راسخی که در وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وجود دارد، این ورزشگاه به شرایط مطلوبی برسد تا بتوانیم بدون حاشیه از آن استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها