کد خبر : 1586195 | 03 بهمن 1397 ساعت 16:13 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژنگ ژی:

برابر خط حمله قوی ایران کار سختی داریم

کاپیتان تیم ملی چین معتقد است که ثبات کادر فنی نقطه قوت ایران است و علاوه بر آن خط دفاعی تیمش کارسختی در جدال فردا خواهند داشت.

برابر خط حمله قوی ایران کار سختی داریم

به گزارش "ورزش‌سه"،  ژنگ ژی کاپیتان تیم ملی چین در کنفرانس قبل از بازی با ایران شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:


ما سال گذشته برای انتخابی جام جهانی روسیه دو بار با ایران بازی کردیم به همین خاطر شناخت نسبی از همدیگر داریم. ما از تیم ملی ایران شناخت خیلی خوبی داریم. مهم‌ترین ویژگی آن‌ها قدرت فیزیکی بازیکنان ایرانی است. ثبات در کادر فنی به این تیم کمک کرده است. ایران مهاجمان خیلی خوبی دارد و فوتبال زیبایی بازی می‌کند. فردا مدافعان ما کار سختی برابر مهاجمان قوی و قدرتمند ایران خواهند داشت.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال چین درباره استفاده از سیستم VAR در ادامه جام ملت‌های آسیا، گفت: فناوری VAR در لیگ چین اجرا می‌شود و ما بازیکنان با این فناوری آشنایی داریم و این می‌تواند به سود ما باشد. همان طور که مربی ما گفت این فناوری برای فوتبال مفید است و به داورها خیلی کمک می‌کند و مانع تصمیمات اشتباه داوران در خیلی از صحنه‌ها می‌شود.

 

او در پایان صحبت‌هایش به شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت:


ما با گوانگژو اورگراند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدیم ولی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کار بسیار سخت‌تری است. تیم‌های خوب زیادی در این رقابت‌ها حضور دارند. سرمربیان بزرگ و نامداری در این جام هستند و البته کیفیت بازیکنان بزرگ را در این مسابقات نمی‌توان نادیده گرفت. همه تیم‌ها می‌خواهند برنده شوند.  هدف ما این است که به جاه طلبی خودمان در جام ملت‌ها ادامه دهیم. باید سخت تلاش کنیم. نسل جدید بازیکنان چینی باید خودشان را ثابت کنند. من خیلی به این بازیکنان اعتقاد دارم. بازیکنان باید به پیشرفت خودشان ادامه دهند و بهتر و بهتر شوند.

 

دیدگاه‌ها