کد خبر : 1586196 | 03 بهمن 1397 ساعت 16:10 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

دوگانگی ها باید برطرف شود

واکنش سولاری به تصمیم جنجالی VAR روی گل سوارز

رئال مادرید فردا در برنابئو از دور رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان جیرونا خواهد بود.

واکنش سولاری به تصمیم جنجالی VAR روی گل سوارز

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از پیروزی 2-0 بر سویا حالا با روحیه ای مضاعف خود را آماده مصاف با جیرونا در کوپا دل ری می کند.

 

 

1374315

 

 

سولاری، سرمربی رئال در مورد جیرونا گفت:« آنها تیمی خوب و باکیفیتی هستند. در ضدحملات سریعند و روی ضربات ایستگاهی تبحر بالایی دارند. در دفاع نیز منسجم عمل می کنند ولی تمرکز ما باید روی خودمان و ارائه برنامه های مدنظرمان در زمین باشد. باید مثل بازی با سویا منسجم و متحد باشیم. آن بازی باید الگوی ما باشد.»

 

کوپا دل ری:« ما در هر رقابتی تیمی با انگیزه هستیم و همه بازیکنان را پرشور و هیجان دیده ام؛ هرچند طبیعی است که با پخش سرود لیگ قهرمانان، انگیزه هر بازیکنی مضاعف می شود.»

 

وضعیت مصدومان:« آسنسیو و گرت بیل در آستانه بازگشت هستند و ماریانو هم به شرایط بازی رسیده است و می تواند وارد فهرست شود. کروس و یورنته نیز مصدومیت شان برطرف شده است.»

 

نیمکت نشینی مارسلو:« عشق مارسلو به رئال غیر قابل انکار است. در نهایت من مربی هستم و سخت ترین کار ممکن یعنی انتخاب یازده بازیکن اصلی را دارم. با او صحبت کرده ام و حرف ها بین خودمان می ماند. مهم تر از هر چیز این است که همه بازیکنان بپذیرند که فرصت به آنها نیز خواهد رسید و اینکه به همه شانس بازی خواهم داد. رقابت در تیمی مثل رئال الزامی است و هیچ بازیکنی نباید از جایگاهش مطمئن باشد.»

 

 

1374828

 

 

VAR و پذیرش گل مشکوک سوارز به لگانس:« ما به خوبی از وی ای آر استقبال کردیم و دوست داریم که به خوبی نیز عمل کند اما گیج شده ایم و شاهد تضادها و دوگانگی هایی بوده ایم که باید برطرف شوند. این اولین سال ورود وی ای آر به لالیگاست و سال به سال نقص ها برطرف خواهد شد. هرچه کمتر در مورد این مساله صحبت شود بهتر است.»

 

بنزما و عمل جراحی:« کریم بازیکن مهمی برای رئال است و کاریزمای او در تیم، مثال زدنی است. اینکه او انگشت دستش را جراحی نخواهد کرد، تصمیم پزشکان باشگاه بود و اینطور نبوده است که از روی احساس تصمیم گرفته باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها