کد خبر : 1586198 | 03 بهمن 1397 ساعت 16:27 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

افشای جزئیات توافق بارسلونا و ستاره آژاکس

امروز صبح رادیو کاتالونیا و نشریه تلگراف خبر از توافق قطعی بارسلونا با فرانکی دی یونگ، ستاره باشگاه آژاکس دادند.

افشای جزئیات توافق بارسلونا و ستاره آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب فرانکی دی یونگ بود و به نظر می رسد که در نهایت به هدف خود نیز رسیده است. در حالی که گمان می رفت پی اس جی توانسته پیش دستی کرده و دی یونگ را به خدمت بگیرد، سه روز پیش هیاتی چهار نفره از جانب باشگاه بارسلونا که در راس آنها بارتومئو(رئیس باشگاه) حضور داشت، راهی آمستردام شد و در مذاکرات مستقیم با دی یونگ توانست نظر مساعد او را جلب کند.

 

 

1374166

 

 

به این ترتیب ستاره آژاکس که با پی اس جی توافق کرده بود، در نهایت تصمیم گرفت تا پیشنهاد بارسلونا را بپذیرد. طبق ادعای گل که در اسپورت و موندودپورتیوو نیز بازتاب داشته، بارسلونا سالانه 10 میلیون یورو خالص بعلاوه 6 میلیون یورو بر اساس بندهای متغیر به دی یونگ دستمزد خواهد داد. به او قول داده شده است که تابستان پیش رو دو هافبک فیکس بارسا این تیم را ترک خواهند کرد و او فرصت بسیاری برای حضور در ترکیب ثابت خواهد داشت و از این بابت نباید نگران باشد.

همچنین بارسلونا 90 میلیون یورو نیز به آژاکس پرداخت خواهد کرد تا از ابتدای تابستان دی یونگ را در اختیار داشته باشد. در حال حاضر بارتومئو و دو نماینده از بارسلونا در آمستردام حضور دارند تا کار انتقال را نهایی کنند.

 

دیدگاه‌ها