کد خبر : 1586199 | 03 بهمن 1397 ساعت 16:45 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

دلیل اصلی خط خوردن سوارز از فهرست بارسا

دنیس سوارز، هافبک جدایی طلب بارسا از فهرست این باشگاه برای بازی حساس امشب مقابل سویا خط خورد.

دلیل اصلی خط خوردن سوارز از فهرست بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسا امشب در سانچس پیسخوان و از دور رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری میهمان سویا خواهد بود. در فهرست بارسا مسی وبوسکتس حاضر نیستند و دنیس سوارز نیز با رسیدن مجوز بازی بواتنگ از فهرست خط خورد و برابر سویا حاضر نخواهد بود؛ در حالی که او در کوپا دل ری معمولا در ترکیب ثابت بارسا نیز قرار می گرفت.

اما دلیل اصلی خط خوردن سوارز نه رسیدن مجوز بازی بواتنگ که تصمیم سران باشگاه برای تحت فشارگذاشتن این بازیکن برای جدایی است.

 

 

1375673

 

 

سوارز اخیرا پیشنهادات خوبی از باشگاه های مختلف دریافت کرده اما بیش از همه مشتاق است تا راهی آرسنال شود. اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال به دنیس وعده داده است که از روز اول به وی در ترکیب ثابت میدان خواهد داد و پروژه ورزشی آرسنال برای دنیس بیش از هر چیز دیگری جذابیت داشته است.

ستاره اهل گالیسیا به سران بارسا گفته است که در زمستان تنها راهی آرسنال خواهد شد اما مشکل اینجاست که توپچی ها در حال حاضر تنها توان جذب قرضی دنیس سوارز را دارند اما پیشنهادات دیگری که برای این بازیکن به باشگاه رسیده، از لحاظ اقتصادی بسیار بهتر هستند و بارسا مایل است تا دنیس به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت بدهد.

استراتژی باشگاه تحت فشار گذاشتن دنیس است و به همین دلیل او تا زمان پذیرش یکی از پیشنهادات خوب رسیده، جایی در فهرست 18 نفره نیز نخواهد داشت. همان روشی که در مورد منیرالحدادی پیاده شد و جواب نیز داد. مهاجم مراکشی الاصل وقتی در چند بازی از فهرست 18 نفره بیرون ماند، در نهایت تصمیم گرفت راهی سویا شود. اکنون باید دید که  در مورد دنیس نیز این حربه کارساز خواهد بود؟

 

دیدگاه‌ها