کد خبر : 1586324 | 04 بهمن 1397 ساعت 01:57 | 76.6K بازدید | 0 دیدگاه

سویا 2-0 بارسلونا: اولین جام از دست می رود؟

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 2-0 مغلوب سویا شد.

سویا 2-0 بارسلونا: اولین جام از دست می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که ارنستو والورده به لیونل مسی استراحت داد، آبی و اناری ها در خانه سویا با دو گل مغلوب شدند تا کار دشواری برای صعود به مرحله بعد پیش رو داشته باشند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی با همین روند ادامه داشت و آبی و اناری ها علی رغم در اختیار داشتن مالکیت توپ، نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند. در دقیقه 25، برخورد توپ به دست ویدال در محوطه جریمه بارسا باعث شد تا بازیکنان سویا درخواست اعلام پنالتی کنند اما داور دستور به ادامه کار داد.

در ادامه باز هم بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست داشتند اما در دقیقه 36، این سویا بود که می توانست به گل برسد ولی ضربه وسام بن یدر، راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

 

1375818

 

5 دقیقه بعد نوبت بازیکنان بارسا بود که صاحب بهترین موقعیت شان در نیمه اول بشوند اما مالکوم که در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار گرفته بود، علی رغم پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، توپ را به تور کنار دروازه زد.

در دقیقه 44، سویا بار دیگر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد ولی این بار سیله سن بود که مانع گلزنی بن یدر شد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اما در دقیقه 57، سویا می توانست به گل برسد ولی ضربه آمادو به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

تنها یک دقیقه بعد، سویا سرانجام به گل رسید. روی حرکت خوب کیمسی پرومس از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بارسا بود که پابلو سارابیا با یک ضربه والی تماشایی، دروازه سیله سن را باز کرد.

 

1375822

 

1375823

 

بعد از این گل هم برتری سویا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 61، اسکودرو می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از آن والورده با فرستادن کوتینیو و سوارز به زمین سعی کرد جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد و این دو در دقیقه 64، نزدیک بود گل تساوی بارسا را رقم بزنند اما شوت ستاره برزیلی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک با دنبال زدن گل بودند تا اینکه در دقیقه 76، سویا به گل دوم رسید. این بار روی حرکت اور بانگا و شوت او به سمت دروازه، وسام بن یدر در مقابل دروازه توپ را قطع کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

بارسا که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقایق پایانی تلاش کرد تا حداقل یکی از گل های خورده را جبران کند اما این اتفاق نیفتاد و بازی با همان نتیجه 2-0 به سود سویا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها