کد خبر : 1586927 | 06 بهمن 1397 ساعت 15:25 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ها به پیروزی امارات مقابل استرالیا

اهالی فوتبال در امارات واکنش های متفاوتی به پیروزی این تیم مقابل استرالیا داشته اند.

واکنش ها به پیروزی امارات مقابل استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی امارات مقابل استرالیا، تیم میزبان را به نیمه نهایی جام ملت های آسیا رساند و باعث شد تا تیم نه چندان قدرتمند زاکرونی، به آنچه می خواست در این جام برسد. پس از این پیروزی، تمام برچسب های مربوط به آن در شبکه اجتماعی توییتر ترند شد و فوتبال دوستان اماراتی خوشحالی خود را در توییتر نشان دادند.

 

علاوه بر مردم امارات، اهالی فوتبال نیز با توییت های مختلفی نظر خود را اعلام و این پیروزی را تبریک گفتند. یعقوب السعدی که اصالت لبنانی دارد اما اکنون از افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال امارات محسوب می شود، در توییتی نوشت: تیم سفیدپوش از استرالیا گذشت و تاریخ جدیدی را نوشت. تیم ملی ما افتخار وطن ما است و عامل خوشحالی مردم.

 

عامر عبدالله المری گزارشگر فوتبال که مواضعی ضد ایرانی دارد، باوجود انتقادات فراوان از سبک بازی تیم زاکرونی در طول تورنمنت، پس از پیروزی امارات بر استرالیا نوشت: با مردانگی و نه چیز دیگری تیممان به نیمه نهایی آسیا رفت. با مصدومیت، با روح و خون و با جنگندگی مردانمان نشان دادند روز روز مردان است. مهم نیست خوب بازی کنند، مهم روحیه پیروزی است؛ ایول!

 

علی سعید الکعبی از منتقدان زاکرونی هم نوشت: خداراشکر! نتیجه بهتر، عملکرد بهتر و پیروزی بزرگ تر! خدا کند شادی های تو همیشگی باشد وطنم.

 

1376388

 

خالد عیسی دروازه بان تیم ملی امارات هم نوشت: به شیخ های اماراتی تبریک می گویم، از مردم تشکر می کنم و به آن ها تبریک اعلام می کنم و از تماشاگران دیگر کشورها هم که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند، تشکر می کنم.

 

لازم به ذکر است ک در بازی دیروز هوادارانی از اردن، عراق و سوریه برای حمایت از امارات به ورزشگاه رفته بودند.

دیدگاه‌ها