کد خبر : 1586987 | 06 بهمن 1397 ساعت 18:20 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار گولیت به ساری؛ قبل از حرف زدن، فکر کن!

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی پس از شکست هفته گذشته مقابل آرسنال به انتقاد تند از بازیکنانش پرداخته بود.

هشدار گولیت به ساری؛ قبل از حرف زدن، فکر کن!

به گزارش "ورزش سه"، ساری که از شکست تیمش خشمگین بود، در نشست خبری، ذهنیت بازیکنانش را زیر سوال برد و مشخصا با انتقاد از هارارد او را بازیکنی فاقد خصوصیات رهبری خواند. ستاره بلژیکی هم در مصاحبه خود عنوان کرد که اهمیتی به حرف های مربی اش نمی دهد.

چلسی در واکنش به آن شکست توانست تاتنهام را در نیمه نهایی جام اتحادیه شکست داده و راهی فینال شود.

 

 

1372260

 

 

رود گولیت، اسطوره هلندی سابق میلان و چلسی در انتقاد از مصاحبه تند ساری به بی بی سی گفت:« انتقاد علنی از بازیکنان در نشست های خبری برای یک مربی، اقدامی بسیار بسیار خطرناک و ریسکی است؛ حتی اگر حق با شما باشد. برخی مواقع یک مربی دوست دارد آنچه در فکر دارد، خوب یا بد را واضح به خبرنگاران بگوید و شاید حق هم با او باشد اما در این مواقع باید امیدوار باشید که بازیکنان تان پیغام را به خوبی دریافت کنند و دچار سوتفاهم نشوند. اگر غیر از این باشد، مربی دچار مشکل خواهد شد.»

 

گولیت ادامه داد:« تنها چیزی که یک مربی نمی خواهد، ایجاد جنگ روانی درون تیم است. اینگونه مصاحبه ها فقط به سود رسانه هاست. پیشنهاد من به ساری این است که پیش از حرف زدن خوب فکر کند. پاسخ هازارد به مصاحبه ساری به خوبی نشان می دهد که نباید به طور مشخص از ستاره تیم تان در کنفرانس های خبری صحبت کنید؛ چون نتیجه عکس می گیرید.»

 

دیدگاه‌ها