کد خبر : 1587094 | 07 بهمن 1397 ساعت 10:56 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردهای گل گهر و فجر در لیگ دسته اول

تیم فوتبال صدرنشین لیگ دسته اول علاوه بر حضور در صدر در تعداد گل زده و کمترین باختی که در کارنامه درج کرده جز ترین های لیگ دسته اول است.

رکوردهای گل گهر و فجر در لیگ دسته اول

به گزارش ورزش سه ،  سیرجانی ها با 35 گلی که تا بدین جای کار به ثمر رسانده اند اولین و برترین تیم گلساز در لیگ آزادگان هستند ضمنا آنها در تعداد شکست ها به نسبت سایر رقبا رکوردزنی کردند و فقط مقابل تیم آلومینیوم اراک در هفته پنجم متوقف شده اند.

سیرجان اگر آن یک باخت را هم در کارنامه نداشت یک تیم رکورددار در 20 بازی بدون شکست در لیگ آزادگان نام می گرفت. سیرجانی ها به اضافه همه این رکوردهایی که ثبت کرده اند آقای گل لیگ یک را هم در تیم خود دارند که این هم باید به تمام حسن های گل گهر سیرجان افزود.

 

رکورددار تساوی؛ فجرسپاسی و مس رفسنجان


دو تیم فجر و مس رفسنجان که در ابتدای فصل با دو سرمربی استقلالی کار خود را در لیگ دسته اول آغاز کردند اکنون در جمع رکوردداران تساوی قرار گرفته اند. البته این روند باعث نگرانی و تغییر رویه مدیران عامل دو تیم شد و آنها برای بهبود اوضاع تصمیم به تغییر کادرفنی گرفتند. فجر با 20 امتیازی در جایگاه نهم جدول قرار دارد و مس رفسنجان هم با 17 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است.
نکته جالب فجرسپاسی در هفته بیستم توانست مقابل خونه به خونه تیم شمال شرقی پیروز باشد اما مس رفسنجان در مصاف با ملوان تیم شمال غربی لیگ دسته اول بازی را به حریف واگذار کرد. موضوع دیگر آنکه در زمان هدایت منصور ابراهیم زاده مس کرمان با 16 تساوی رکورددار لیگ دسته اول شده بود و حالا مس رفسنجان دیگر تیم استان کرمان به دنبال رکوردزنی در کسب بیشترین تساوی قرار گرفته است. اگر آنها امسال با همین روند پیش بروند می توانند رکورد مس کرمان را بشکنند و این رکورد را به نام خود ثبت کنند!


البته مس رفسنجان را باید به همراه کارون اروند در جمع بیشترین تیم هایی که تا بدین جای کار شکست خورده اند قرار داد.

دیدگاه‌ها