کد خبر : 1587132 | 07 بهمن 1397 ساعت 12:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

با پرداخت 20 درصد از بدهی ها

بدهکاران لیگ برتری قرارداد جدید ثبت می‌کنند

براساس قانون سازمان لیگ تیم های بدهکار نمی توانند قراردادی را ثبت کنند اما وجود یک تبصره این اجازه را به تیم های بدهکار می دهد که در نیم فصل بازیکن بگیرند.

بدهکاران لیگ برتری قرارداد جدید ثبت می‌کنند

به گزارش" ورزش سه" مساله بدهی باشگاه ها به بازیکنان یک چالش بزرگ مالی در فوتبال ایران است. باشگاه های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال نیز همواره در این سال ها با مشکل بدهی به بازیکنان و مربیان مواجه بوده اند و این موضوع حتی تبدیل به بزرگترین مانع این باشگاه ها برای کسب مجوز حرفه ای از ای اف سی و مجوز حضور در مسابقات بود.


با این وجود و در حالی که خبرهایی وجود دارد که برخی از باشگاه ها هنوز بدهی هایشان را پرداخت نکرده اند اما برخی از این باشگاه ها مجوز ثبت قرارداد جدید را گرفته اند. به عنوان نمونه باشگاه پرسپولیس در مسیر حل مشکلات بدهی اش با چند بازیکن از جمله محمد قاضی هنوز توافق نکرده است اما این باشگاه مانند دیگر باشگاه های بدهکار با استفاده از تبصره موجود مجوز ثبت قرارداد جدید را گرفته است.


تبصره این است که باشگاه هایی که بتوانند 20 درصد از بدهی هایشان را به اصطلاح بازاری ها صاف کنند آن وقت می توانند با دریافت نامه مجوز ، قرارداد بازیکنان و مربیان جدیدشان را به ثبت برساند. این می تواند خبر خوبی برای باشگاه های بدهکار به خصوص تیم های بزرگ باشد اما از طرفی شاید مساله وصول مطالبات طلبکاران را دشوارتر کند.

دیدگاه‌ها