کد خبر : 1588182 | 11 بهمن 1397 ساعت 14:20 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری بازی های هفته نهم

بانوان مدعی قهرمانی لیگ برتر همچنان پیروز می شوند

هفته نهم بازی های لیگ برتر بانوان امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در این میان مدعیان قهرمانی توانستند برابر حریفان خود به پیروزی برسند.

بانوان مدعی قهرمانی لیگ برتر همچنان پیروز می شوند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته نهم لیگ برتر بانوان، دوازده تیم حاضر در مسابقات با برگزاری شش دیدار امروز به میدان رفتند و البته نتایج دریافت شده نیز بدون هیچ شگفتی آفرینی، مطابق با پیش بینی ها بود.


* ملوان بندرانزلی 4 پارس جنوبی بوشهر 1


شاگردان مریم ایراندوست که این روزها به عنوان یکی از تیم های مدعی حمایت عجیب و غریب هواداران خود را در ورزشگاه های مختلف به دنبال دارد در خانه برابر پارس جنوبی بوشهر قرار گرفت و توانست به برتری پرگل 4 بر 1 دست پیدا کند. سارا قمی یکی از بهترین بازیکنان ملوان در این دیدار توانست هت تریک کند و کاملا پیدا او زیر نظر ایراندوست توانسته باز هم به دوران اوج خود بازگردد. یاسمن فرمانی دیگر گلزن ملوانان در دیدار امروز بود.


* سپاهان اصفهان 7 خلیج فارس شیراز 1


سپاهانی ها نیز در اصفهان موفق شدند نتیجه ای خیره کننده را به دست بیاورند. آنها با درخشش دو بازیکن ملی پوش خود تیم شیرازی را از همان ابتدای بازی زمین گیر کردند و سپس به افزایش گل های زده خود پرداختند. هاجر دباغی و الهام فرهمند دو بازیکن درخشان زردپوشان بودند که توانستند با یکدیگر پنج گل به ثمر برسانند. دباغی( سه گل)، فرهمند(دو گل)، کوثر کمالی و مانیا آسوداریان، گلزنان تیم سپاهان در دیدار برابر خلیج فارس بودند.


* سپیدار قائمشهر 0 شهرداری سیرجان 4


سیرجانی ها نیز به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در دیدار امروز توانستند به برد پرگلی دست پیدا کنند. آنها که امروز در قائمشهر مازندران به میدان رفتند در نهایت موفق شدند چهار بار تور دروازه خود را بلرزانند. زهرا علیزاده(دو گل)، فاطمه سهرابی و افسانه چترنور گلزنان تیم سیرجانی برابر سپیدار قائمشهر بودند.


* راه‌یاب ملل مریوان 1 ذوب آهن اصفهان 1


این دیدار را می توان از ان دسته از بازی هایی دانست که هیچ کدام از دو تیم از نتیجه نهایی رضایتی ندارند. هر دو تیم در حالی که به عنوان مدعیان قهرمانی در جدول رده بندی حضور دارند در بازی برگزار شده امروز تنها توانستند دوبار دروازه یکدیگر را باز کنند. ثنا صادقی در این بازی موفق شد زننده گل تیم میزبان یعنی راه یاب ملل باشد و در طرف دیگر نیز فاطمه عادلی خود را به عنوان گلزن تیم ذوب اهن معرفی کرد.


* آدرخش تهران 0 پالایش گاز ایلام 2


تنها تیم پایتخت نشین لیگ برتر بانوان، در این بازی نیز نتوانست به نتیجه ای معقول دست پیدا کند تا بدین ترتیب همچنان یکی از ناکام ترین تیم های حاضر در این بازی ها لقب بگیرد. سمیه فیضی، ستاره تیم مهمان در این دیدار بود که توانست دو بار دروازه آذرخش را باز کنند.


* شهرداری بم 3 همیاری ارومیه 0 (به دلیل غیبت تیم مهمان)


این بازی در نهایت با غیبت تیم ارومیه ای به پایان رسید تا صدرنشین بلامنازع لیگ در این بازی و با رای احتمالی کمیته انضباطی همچنان خود را در صدر لیگ نگه دارد. این دیدار در ابتدا قرار شد با نیم ساعت تاخیر برگزار شود اما در نهایت همان نیز نیفتاد تا بمی ها سه امتیاز مجانی از این دیدار به دست بیاورند.


* وضعیت جدول


شهرداری بم با سه امتیاز احتمالی این دیدار اوضاع خود را بهتر از قبل می کند. آنها اکنون 27 امتیازی هستند و حداقل تا پایان دور رفت تیمی نمی تواند آنها را به زیر بکشد. بمی ها تنها تیمی هستند که تاکنون حتی 1 امتیاز را نیز از دست ندادند.


شهرداری سیرجان نیز با پیروزی در بازی امروز موفق شد خود را همچنان در رده دوم جدول رده بندی نگه دارد. آنها اکنون 29 امتیازی هستند اما با توجه به اختلاف کم امتیازات تا تیم رده ششم، احتمال تغییر جایگاه این تیم در هر هفته امکان پذیر است.


سپاهان اصفهان به مانند اول سال موجودیت خود به دنبال حضور در مدعیان قرار دارد. آنها با پیروزی پرگل امروز توانستند 19 امتیازی شوند و در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.
ذوب آهن اصفهان نیز با تعقیب سایه به سایه تیم همشهری خود در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. آنها که در بازی امروز به دنبال سه امتیاز بودند در نهایت با یک امتیاززمین مسابقه را ترک کردند و توانستند 18 امتیازی شوند.


راه یاب ملل مریوان و ملوان بندرانزلی دو تیمی هستند که توانستد با نتایج هفته نهم خود را 17 امتیازی کنند اما به دلیل تفاضل گل بهتر این مریوانی هستند که در رده پنجم قرار دارند و  انزلی چی ها نیز در رده ششم حضور پیدا کردند.

 

پس از شش تیم نیمه بالای جدول باید عنوان کرد پالایش گاز ایلام با 15 امتیاز، همیاری ارومیه با 9 امتیاز، پارس جنوبی بوشهر با 9 امتیاز، آذرخش تهران با 3 امتیاز، سپیدار قائمشهر با 1 امتیاز و خلیج فارس شیراز نیز با 1 امتیاز در رده های هفتم تا دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان گرفتند.

دیدگاه‌ها