کد خبر : 1589459 | 16 بهمن 1397 ساعت 17:08 | 152.3K بازدید | 0 دیدگاه

اهالی کشتی پشت قهرمان طلایی درآمدند

واکنش محمد بنا به پخش تصاویر سوریان در ۹۰

نمایش فیلم شکست حمید سوریان از حریف ژاپنی به بهانه حذف تیم ملی فوتبال از جام ملت ها اصلا به مذاق اهالی کشتی خوش نیامده و واکنش تندی را از آنها نسبت به مجری برنامه نود در پی داشته است.

واکنش محمد بنا به پخش تصاویر سوریان در ۹۰

به گزارش "ورزش سه"، استفاده از فیلم شکست حمید سوریان در المپیک ریو مقابل حریف ژاپنی در برنامه نود به بهانه حذف تیم ملی فوتبال از جام ملت ها با شکست برابر ژاپن امروز انتقاداتی را برای عادل فردوسی پور به همراه داشته است.


در روزهایی که تنش‌ها بین فوتبالیست‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی به بهانه تبعیض‌ها به اوج رسیده، اینکه فردوسی پور در کلیپی که برای شکست سنگین تیم ملی تهیه کرده بود، از ویدیوی شکست پرافتخارترین کشتی گیر ایرانی استفاده کرد، واکنش خیلی از اهالی این رشته مدال آور را به همراه داشته است.


اول از همه پژمان درستکار، پیشکسوت کشتی صبح امروز با انتشار متنی روی صفحه خود به فردوسی پور تاخت و از حمید سوریان حمایت کرد. بعد از آن هم نوبت به گوش شکسته های دیگری مثل غلامرضا محمدی و حسن رنگرز رسید.


مهمترین واکنش از سوی محمد بنا بود که سال ها با حمید سوریان کار کرده و حالا در مقام دفاع از شاگردش که 7 مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد، برآمده است.


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در متنی که درباره اتفاقات دیشب برنامه نود منتشر کرده، نوشته است: «یه عده از آدم ها خلق میشن فقط واسه اینکه نمونه باشن، منحصربفرد باشن و تو تموم دوره های زندگیشون واسه دیگران الگو باشن. شاید دنیا هر صد سال یه بار یکی از این آدمارو به خودش ببینه! مثل ِ تو!


حمید ِ عزیزم ورزش با همه ی مهربونیش روی نامهربونم داره. دلت نگیره از بی مهریا، کم لطفیا... تا بوده همین بوده پسرم. به لطف خدا کشتی تو این سالها به جاهایی رسیده که شاید خیلی دیگه از رشته ها تو خوابشون هم اون جایگاه رو نتونن ببینن!


شاید هیچوقت دیگه سه تا طلای المپیک تو یه رشته واسه تاریخ ِ ورزشی کشور ما تکرار نشه. اما متاسفانه در حال حاضر شرایط طوری شده که هر نامتخصصی اجازه اظهار نظر به خودش میده و حتی به خودش جرات میده به فخر ِ ورزش ِ این مملکت دست درازی کنه. دلت نگیره مرد؛ تو جات توی ِ دل مردمته. بهترین جایی که یه آدم میتونه داشته باشه، همون جاس!


فخر ورزش ایران و افتخار مردم ِ مملکتت هستی مرد.»

 

1379365

 

1379366

 

1379367

 

1379368

دیدگاه‌ها