کد خبر : 1589508 | 16 بهمن 1397 ساعت 20:18 | 77.2K بازدید | 0 دیدگاه

جشنواره سینمایی مسلمان روی نیمکت سپاهان (عکس)

محسن مسلمان در دیدار برابر صنعت نفت فرصت بازی پیدا نکرد ولی حضور او شرایط نیمکت طلایی پوشان را متفاوت از بازی های گذشته کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از انتقال گادوین منشا به استقلال که روز سه شنبه رسانه ای شد، می توان لقب جنجالی ترین خرید نیم فصل اول را به محسن مسلمان اختصاص داد؛ بازیکنی که با نظر برانکو ایوانکوویچ از فهرست پرسپولیس برای لیگ هجدهم کنار گذاشته شد و به تیم سابق خود ذوب آهن پیوست.


در ذوب آهن بهترین پاسور لیگ هجدهم امیدوار بود زیر نظر منصوریان نمایش های خوب گذشته اش و همینطور پرسپولیس را تکرار کند، اما کارش در ذوب آهن می توانست پیش از پایان نیم فصل اول هم تمام شود که در نهایت این اتفاق در پنجره زمستانی رخ داد.


تمایل سپاهان برای جذب مسلمان که نیم فصل خوبی در تیم همشهری سپری نکرده بود، چندان غیرمنتظره به نظر نیامد، چون نامش در میان بازیکنانی که قلعه نویی در پنجره تابستانی قصد جذب آنها را داشت هم قرار گرفته بود.


هافبک سابق سرخپوشان در اردوی ترکیه سپاهانی ها حضور نداشت و امروز هم فرصت پیدا نکرد اولین حضورش برای تیم جدیدش را تجربه کند ولی بسیاری و به خصوص هواداران سپاهان منتظرند ببینند این هافبک در پایان فصل چه جایگاهی در تیمشان پیدا خواهد کرد.


نگاهی به نیمکت طلایی پوشان نشان می دهد مسلمان خیلی زود توانسته با بازیکنان سپاهان هماهنگ شود. طی نیمه اول قاب‌هایی از مسلمان و سایر نیمکت نشینان ثبت شده که در واقع می توان نقش اصلی نیمکت سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت را به بازیکن جدید این تیم اختصاص داد؛ موضوعی که قلعه نویی امیدوار است در زمین مسابقه هم تکرار شود.

 

1379402

 

1379403

 

1379404

 

1379405


عکس ها از محمد حسین عامری

 

دیدگاه‌ها