کد خبر : 1590846 | 22 بهمن 1397 ساعت 15:51 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

کمال، حافظ رکورد 1000 روزه پرسپولیس (عکس)

گلی که کمال کامیابی نیا به ثمر رساند باعث شد تا پرسپولیسی ها طلسم 1018 روزه باخت با اختلاف بیش از یک گل را حفظ کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید شکست 2-0 با 2-1 برای خیلی از هواداران پرسپولیس تفاوت خاصی نداشته باشد و به نوعی گل دقیقه 86 کمال کامیابی نیا برای آن ها بی اهمیت جلوه کند اما همین گل، رکوردی ارزشمند را برای پرسپولیسی ها حفظ کرد که در آینده نیز احتمال تداوم آن وجود دارد.

 

تیم پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم یعنی دیدار با نفت تهران، تا کنون هیچگاه شکست با اختلاف بیش از یک گل نداشته است. سرخ ها در لیگ شانزدهم تنها 4 بار شکست خوردند. یکی برابر ذوب آهن در اصفهان، دیگری مقابل استقلال در دربی و دو باخت دیگر هم به تیم های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان بود که همگی با اختلاف یک گل رقم خوردند.

 

در لیگ هفدهم شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازهم تنها 4 باخت داشتند که سه تا برابر تیم های تهرانی پیکان، سایپا و استقلال بود. شکست دیگر هم در اصفهان و با نتیجه 2-1 مقابل ذوب آهن رقم خورد.

 

روز گذشته نیز پرسپولیس با همین نتیجه برابر فولاد باخت تا همچنان رکوردی ارزشمند در اختیار داشته باشد. این که قرمزهای پایتخت در 3 فصل اخیر هرگز شکستی با اختلاف بیش از یک گل نداشته باشند و همچنین تعداد باخت هایشان به تعداد انگشتان یک دست نرسد، اتفاق ویژه ای است که با هدایت برانکو ایوانکوویچ روی داده است.

 

عکس: محمد حسن عامری

 

1381105

 

1381106

دیدگاه‌ها