کد خبر : 1590847 | 22 بهمن 1397 ساعت 15:50 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا با ۳ غایب مقابل مینروا پنجاب

علی دایی در دیدار آسیایی برابر نماینده فوتبال هند، سه بازیکن خود را در اختیار ندارد.

سایپا با ۳ غایب مقابل مینروا پنجاب

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که در این فصل با کمبود بازیکن مواجه بوده و پیش از شروع لیگ و در نقل و انتقالات زمستانی نتوانست نفرات زیادی جذب کند و همچنین نسبت به سال گذشته نفرات تاثیرگذارش مثل علی قلی‌زاده و مهدی ترابی را از دست داده است، در دیدار آسیایی مقابل مینروا پنجاب نیز سه بازیکن را در فهرست نخواهد داشت.

 

نارنجی پوشان در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر برابر سپیدرود رشت که به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند، محمد صادق بارانی، مهرداد کفشگری و حسین کامیاب را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشتند که اکنون در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیز این نفرات را به دلیل آسیب دیدگی در فهرست نخواهند داشت.

 

البته مهرداد کفشگری با پایان مصدومیت در تمرین روز گذشته سایپا شرکت کرد، اما نام او در فهرست ۱۸ نفره نارنجی پوشان برای دیدار فردا مقابل مینروا پنجاب هند دیده نمی‌شود.

 

رضا اسدی، هافبک دفاعی سایپا که در دیدار اخیر این تیم برابر سپیدرود بعد از حدود دو ماه به میادین بازگشت و موفق به گلزنی شد، شرایط خوبی برای بازی آسیایی برابر مینروا پنجاب دارد و در فهرست نفرات علی دایی حاضر است.

 

گفتنی است، دیدار تیم‌های سایپای ایران و مینروا پنجاب هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷ فردا سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها