کد خبر : 1590851 | 22 بهمن 1397 ساعت 16:10 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری:

چهارمین قهرمانی متوالی؟ در رئال غیرممکن نداریم

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال نسبت به قهرمانی مجدد کهکشانی ها در لیگ قهرمانان خوشبین است.

چهارمین قهرمانی متوالی؟ در رئال غیرممکن نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری لوپتگی از هدایت رئال، سولاری به صورت موقت جانشین او شد اما 4 برد متوالی سبب شد تا سران رئال به این سرمربی آرژانتینی اعتماد کرده و او اکنون توانسته رئال را به روزهای اوجش برگردانده و پاسخ اعتمادها را بدهد.

رئال دو روز پیش در زمین اتلتیکو 1-3 به پیروزی رسید تا نه تنها به رتبه دوم جدول لالیگا برسد که حالا با توجه به توقف بارسا در زمین بیلبائو، فاصله با این تیم را به شش امتیاز کاهش داده است.

رئال چهارشنبه شب، بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در زمین آژاکس پیش رو دارد.

 

 

1381110

 

 

سولاری در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:« فوتبال تلفیقی از امید و رویاست. هر فوتبالیستی از کودکی در رویای رسیدن به سطح اول فوتبال است. برخی مواقع اما به رویاهای تان نمی رسید و امیدها از بین می روند. اما فوتبال شما را وادار می کند تا از نو شروع کرده و قوای تان را بازیابی کنید. اینگونه دوباره شروع به رویاپردازی خواهید کرد.

به شخصه افتخار می کنم که عضوی از رئال بوده ام و حالا سرمربی این تیم هستم. همیشه از اینکه جزئی از گذشته، حال و آینده رئال خواهم بود، احساس غرور می کنم. الان در حال ساختن یک آینده درخشان برای رئال هستم چرا که نگاه باشگاه همیشه رو به جلو است و هرگز به درجا زدن فکر نمی کند. ما 13 بار فاتح اروپا شده ایم ولی به این هم قانع نیستیم.»

 

لیگ قهرمانان و مصاف با آژاکس:« دور گروهی همیشه دشوار است و ممکن است سورپرایزهایی داشته باشد. برای قطعی کردن صدرنشینی باید بازی با رم و ویکتوریا در خانه این تیم ها را پیروز می شدیم و در نهایت به این هدف رسیدیم. اژاکس تیمی شناخته شده است و به آکادمی های فوتبالش شهره. سبک فوتبال آژاکس همواره تهاجمی بوده و به همین مسیر نیز ادامه داده است. قطعا دو بازی دشوار را برابر این تیم خواهیم داشت مثل تمام مراحل حذفی لیگ قهرمانان.»

 

رئال سه بار متوالی است که قهرمان چمیپونزلیگ شده است. چهارمین قهرمانی متوالی:« در رئال غیرممکن نداریم. می توانیم برای چهارمین بار هم فاتح این جام شویم.»

دیدگاه‌ها