کد خبر : 1590987 | 23 بهمن 1397 ساعت 10:52 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

قایقرانی، کاراته و جودو دارای رییس می‌شوند

انتخابات ۸ فدراسیون در ماه پایانی سال ۹۷

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها تاریخ انتخابات روسای 8 فدراسیون را اعلام کرد.

انتخابات ۸ فدراسیون در ماه پایانی سال ۹۷

به گزارش "ورزش سه"، در ماههای اخیر خیلی از فدراسیون به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشسته ها شاهد تغییرات در راس خود بودند و البته دوره برخی از روسای فدراسیون‌ها نیز به پایان رسید تا این موضوع باعث شود تا آنها دارای سرپرست شوند.
حالا در یک ماه پایانی سال وزارت ورزش اعلام کرده قصد دارد انتخابات ۸ فدراسیون ورزشی را برگزار کند تا آنها سال جدید را با رییس جدید استارت بزنند.


شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی با بیان اینکه هماهنگی لازم با داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت صورت گرفته است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه تاریخ انتخابات  8 فدراسیون ورزشی مشخص شده است.
وی ادامه داد : بر همین اساس  انتخابات فدراسیون ورزش کارگری 5 اسفندماه و انتخابات فدراسیون قایقرانی نیز 7 اسفندماه برگزار خواهد شد.


اسبقیان زمان انتخابات فدراسیون ووشو را 12 اسفندماه و فدراسیون هاکی را 21 اسفندماه اعلام کرد و همچنین گفت: انتخابات رییس فدراسیون  سه گانه 22 و کاراته 23 اسفندماه برگزار خواهد شد.


اسبقیان زمان انتخابات فدراسیون جودو را 25 اسفندماه و فدراسیون ناشنوایان را هم 26 اسفندماه اعلام کرد.


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها تصریح کرد: زمان انتخابات فدراسیون‌ها را به دبیران مجامع اعلام کرده ایم تا با درج در سایت فدراسیون متبوع زمینه لازم برای برگزاری انتخابات را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها