کد خبر : 1591073 | 23 بهمن 1397 ساعت 15:06 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

آربلوا:

برای بازنشستگی مسی لحظه شماری می کنم

آلوارو آربلوا شب گذشته به صورت رسمی کارش در پربیننده ترین برنامه ورزشی اسپانیا را شروع کرد.

برای بازنشستگی مسی لحظه شماری می کنم

به گزارش "ورزش سه"، آربلوا محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید بود و پس از اینکه نتوانست در تیم اول باشگاه جای ثابتی پیدا کند، راهی لیورپول شد اما او در سال 2009 توانست به تیم محبوبش برگشته و هفت سال درخشان را نیز در رئال پشت سر گذاشت. او که به اسپارتان ملقب است، با رئال فاتح دو لیگ قهرمانان شد و سال 2017 در وستهام بود که از فوتبال خداحافظی کرد.

 

 

1206330

 

 

آربلوا که در تلویزیون رئال مادرید مشغول فعالیت است، شب گذشته رسما کار خود در برنامه ال چیرینگیتو را نیز استارت زد.

در اولین شب حضورش در این برنامه، او به صحبت در مورد مسائل مختلف پرداخت و در پاسخ به سوالی در مورد ضد بارسلونی بودنش گفت:« من آنتی بارسلونیستا نیستم؛ هرچند دوست دارم بارسا همین فردا حتی در یک بازی تمرینی هم ببازد. من فقط بیش از اندازه به رئال تعصب دارم. هر جا هم نیاز بوده از رئال حمایت کرده ام؛ بدون اینکه به رقبا توهینی کرده باشم.»

 

 

1380923

 

 

آربلوا در مورد مسی نیز گفت:« بارها مقابل او بازی کرده ام و باید بگویم که بازیکن بسیار بسیار خوبی است. صادقانه بگویم که امیدوارم هرچه زودتر بازنشسته شود و برای آن روز لحظه شماری می کنم. مسی فوق العاده است ولی هرگز از تماشای بازی هایش لذت نمی برم و قطعا هم نخواهم برد. بارسا بیش از اندازه به مسی وابسته است و در موفقیت های یک دهه اخیر این تیم نقش اول را داشته است. طبیعی است که دوست ندارم سال های زیادی مسی را با پیراهن بارسا ببینم.»

 

 

1206963

 

 

آربلوا در مورد رونالدو نیز گفت:« او بدون هیچ تردیدی بزرگترین بازیکن تاریخ رئال همراه با دی استفانو است. از اینکه چند سال کنار او بازی کردم، احساس افتخار می کنم. او فوتبالیستی استثنایی است.»

 

مورینیو:« من همیشه یکی از حامیان مورینیو بوده و خواهم بود. می دانم که این دوستی به ضررم نیز تمام شده ولی تا زنده ام، دوستی خودم با او را حفظ خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها