کد خبر : 1591136 | 23 بهمن 1397 ساعت 19:01 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

باد و قطع برق و بلاتکلیفی برای هر دو تیم بود

فوتبال یک روز برد است یک روز باخت

تیم ما در مسیر موفقیت است چراکه همه در تیم با عشق و علاقه به کار مشغولند.

فوتبال یک روز برد است یک روز باخت

به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی مدافع جدید فولاد که بعد از یک سال و نیم دوری از فوتبال ایران دوباره به لیگ برتر بازگشته است، اولین تجربه اش را با پیراهن سرخپوشان اهوازی مقابل پرسپولیس تجربه کرد. او درباره بازی پر حرف و حدیث فولاد مقابل پرسپولیس به ورزش سه گفت: چه حرف و حدیثی؟! تنها دلایل برد فولاد و باخت پرسپولیس تفکرات هوشمندانه تاکتیکی قطبی و یک دلی بازیکنان بود ، مطمئنا شرایط برای هر دو تیم یکی بوده است؛ اگر بادی وزیده، برق استادیوم یا رختکن قطع بوده یا هر چیز دیگری این شرایط برای هر دو تیم یکی است. به نظرم این حرفه ای و درست نیست که وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد چنین بهانه هایی را به زبان بیاورد آن هم تیمی مثل پرسپولیس .


از کوروشی در مورد بازگشتش به فوتبال ایران سوال می کنیم که او در پاسخ می گوید: من دوست داشتم تجربه فوتبال بازی کردن خارج از ایران را داشته باشم و حضور در قطر بهترین تجربه ای بود که من در طی سال های فوتبالی ام کسب کردم. اگرچه همه چیز در قطر مناسب و خوب بود و موقعیت بازی در آنجا را هم داشتم اما دلم برای هواداران پر شور ایران تنگ شده بود .


مدافع فولاد درباره تجربه کار با افشین قطبی نیز می گوید: از اینکه در این فصل شاگردی افشین قطبی را می کنم و زیرنظر او کار می‌کنم خیلی خوشحالم ، افشین قطبی مربی با سبک و کلاس اروپاییست ، او یک روان شناس فوق العاده هم است .


 کوروشی که زمانی با ایمان مبعلی در نفت هم بازی هم بوده برای مبعلی ارزوی موفقیت کرد و از اینکه او را مربی خود در فولاد می‌بیند بسیار خوشحال بود .


پیش بینی کوروشی از آینده فولاد هم مثبت است. او می گوید: شک نکنید تیم ما از مدعیان لیگ امسال است چرا که همه در تیم و کادر مدیریتی باشگاه با عشق و علاقه به کار مشغولند.

دیدگاه‌ها