کد خبر : 1591148 | 23 بهمن 1397 ساعت 19:22 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه رحمان احمدی به سبک مانوئل نویر

دروازه‌بان باتجربه پارس جنوبی با اشتباه مرگبار خود باعث دریافت گل این تیم و البته یادآور گل دریافتی آلمان از کره جنوبی در جام جهانی شد.

اشتباه رحمان احمدی به سبک مانوئل نویر

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی، دروازه‌بان باتجربه پارس جنوبی که سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، پیکان و ... را در کارنامه دارد و در این فصل موفق شده نمایش موفقی در جمع شاگردان مهدی تارتار از خود به جا بگذارد، با اشتباه مرگبارش باعث دریافت گل این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان شد.


او که با خروج خود از دروازه قصد پوشش پشت مدافعان این تیم را داشت، بعد از مهار توپ و چند گام پیش روی اضافه، توپ را در حالت نامتعادل و در شرایطی که محمد شادکام روی پای او آمده بود، دور کرد اما توپ در چند متر آنطرف‌تر نصیب حکیم نصاری شد و این بازیکن نیز با پاسی چند متری هیثم هاشمی زاده را صاحب توپ کرد و این مهاجم نیز با ضربه‌ای چیپ دروازه پارس جنوبی را گشود.


صحنه‌ی شکل گرفته البته شباهت جالب توجهی به گلی داشت که آلمان در جام جهانی روسیه برابر کره جنوبی دریافت کرده بود؛ در آن بازی کره جنوبی در یک بازی جالب توجه در شرایطی به برد دو بر صفر دست یافت که گل اول آنها در دقیقه 91 به ثمر رسیده بود و آلمان به دنبال جبران این شکست و حذف آبرومند از جام جهانی بود. مانوئل نویر که کار با توپ را به عنوان یکی از ویژگی‌های او مطرح می‌کنند در دقایق تلف شده بازی به جلو پیش آمد تا تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. اما یک اشتباه بزرگ از سوی او و توپگیری بازیکن کره‌ای و ارسال بلند و 70 متری برای سوون در شش قدم و در آستانه دروازه خالی، سوون را به گل دوم رساند.

 

1381446

 

1381447


در دیدار پارس جنوبی برابر نفت مسجد سلیمان نیز رحمان احمدی که برای پوشش تیمش پیش تاخته بود، با تعلل در دور کردن توپ و توپگیری بازیکن حریف، تیمش را در آستانه شکست قرار داد تا شاگردان مرزبان به یکی از گل‌های جالب توجه خود دست یابند.

 

1381445

 

 

دیدگاه‌ها