کد خبر : 1591158 | 23 بهمن 1397 ساعت 19:45 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

درویش:

با تدابیر دایی مقابل الریان هم برنده خواهیم شد

مدیرعامل باشگاه سایپا که از اولین پیروزی تیمش در لیگ قهرمانان و عبور از مرحله اول پلی آف خوشنود بود، به کار سخت تیمش برابر حریف بعدی اشاره کرد.

با تدابیر دایی مقابل الریان هم برنده خواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل سایپا در پایان دیدار این تیم مقابل مینورا پنجاب، در خصوص پیروزی تیمش گفت: این تیم با تیم های خوب آسیایی فاصله دارد و علیرغم اینکه زمین هم نسبت به بارندگی شب های گذشته هم شرایط مساعدی نداشت سایپا خوب کار کرد و ان شاالله این پیروزی مقدمه ای  برای پیروزی در قطر باشد.


وی درباره شرایط برای بازی آتی این تیم گفت: یقینا آقای دایی بررسی های لازم را انجام می دهند و برای آنکه برنده از زمین خارج شویم تیم را آماده این مسابقه می کنند.


مدیرعامل سایپا در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: وقتی وضعیت اقتصادی جامعه خوب نباشد بالطبع شرایط سایپا هم مساعد نیست. اگر شما تیم نیم بند هند را نگاه کنید می بینید که 9 بازیکن خارجی در این تیم حضور دارند. حالا اگر به لیست بازیکنان الریان که نگاهی بیندازید یقینا هر یک از بازیکنان این تیم به اندازه کل تیم سایپا هزینه و قراردادشان است. اما ما با بضاعتی که داریم تکیه به آقای دایی داریم که از توانایی ها و اسمش بهترین بهره را خواهیم برد. حضور آقای دایی به جوان ها انگیزه می دهد تا خودشان را برای مسابقات آماده  کنند.


درویش با اشاره به بازیکنان این تیم گفت: بازیکنانی که در این بازی حضور داشتند از بین جوانان و امیدهایمان بودند که تازه به تیم اضافه شدند و همین موضوع ما را خوشحال می کند. البته بضاعت تیم سایپا همین است.

مدیرعامل سایپا درباره بازی مرحله بعدی این تیم مقابل الریان قطر گفت: ما می رویم که برنده شویم، هر کسی در هر مسابقه ای حضور پیدا می کند می خواهد که برنده شود و ما هم در قطر با توانایی آقای دایی این را اثبات خواهیم کرد که هدفمان برنده شدن در این مسابقه است.

دیدگاه‌ها