کد خبر : 1591183 | 23 بهمن 1397 ساعت 21:16 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: در رئال مادرید باید برای همه عناوین جنگید

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر آژاکس، اهداف بزرگی برای تیمش در فصل جاری متصور شد.

کورتوا: در رئال مادرید باید برای همه عناوین جنگید

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کهکشانی ها در هفته های اخیر باعث شده کورتوا از رویای موفقیت در هر سه جام پیش رو صحبت کرده و حریف فردا شب رئال مادرید را تیمی پرستاره بداند.

 

دیدار برابر آژاکس: "مهمترین مسئله این است که ما با یازده نفر هم دفاع و هم حمله کنیم و این روش با نظم کامل در زمین پیاده شود. همه می دانند که چه کاری باید انجام دهند و این قدرت ما است.

 

1381436

 

حریف ما اخیر بلیند و تادیچ را خریداری کرده است و در ترکیب خود از بازیکنان با تجربه و همچنین استعدادهایی مانند ماتیاس دی لیخت و فرانکی دی یانگ نیز بهره می برد. آژاکس تیم بسیار خوبی است که می خواهد فوتبالی زیبا ارائه دهد."

 

اهداف رئال مادرید: "همانطور که قبلا گفتم، زمانی که شما برای رئال مادرید بازی می کنید باید تصمیم بگیرید که همه عناوین را به دست آورید. ما سعی می کنیم به فینال جام حذفی برسیم، تا آخرین روز در لالیگا برای فتح عنوان تلاش کنیم و در لیگ قهرمانان نیز پیش برویم زیرا ما در رئال مادرید بازی می کنیم."

 

ورود VAR به لیگ قهرمانان: "من به VAR علاقه داشته و من فکر می کنم تجربه خوبی در جام جهانی داشتم. همه کشورها از آن راضی بودند. استفاده از این روش در اسپانیا نیز مفید بود. گاهی اوقات مردم و هواداران دلایل چنین اتفاقاتی را نمی دانند اما این تکنولوژی برای کمک به فوتبال است و گرچه گاهی اوقات به ضرر شماست، اما فوتبال را عادلانه تر می کند."

دیدگاه‌ها