کد خبر : 1591597 | 25 بهمن 1397 ساعت 18:14 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

خودمان را از حاشیه ها دور نگه می داریم؛

عرب: به صورت جدی پیگیر VAR هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال خوزستان در مورد هیئت مدیره و حواشی داوری صحبت کرد.

عرب: به صورت جدی پیگیر VAR هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی مهم قرمزپوشان برابر استقلال خوزستان که باعث بازگشت این تیم به صدر جدول رده بندی شد، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم. از کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم؛ اینکه دل هواداران شاد شد، خیلی خوشحالم.


عرب در مورد شرایط مالی باشگاه در آستانه آغاز مجدد رقابت های آسیایی توضیح داد: خب وضعیت نه خیلی خوب است و نه بد؛ ما در حال مدیریت هزینه ها هستیم و جلساتی هم که طی این مدت داشتیم، در خصوص درآمدزایی با اسپانسرها بوده؛ به هر حال هزینه ها باید بالا برود. چون هزینه ها با توجه به شرایط تورمی و نوسانات ارزی رو به بالاست و باید شرایط درآمدها هم همینگونه شود.


سرپرست پرسپولیس در مورد حواشی داوری که این روزها از هر چیز دیگری در فوتبال ایران پر رنگ تر است، عنوان کرد: مسئله داوری مسئله ای فنی است؛ هنوز تاکید داریم که بحث VAR به صورت جدی پیگیری شود و هر کمکی هم که لازم باشد، ما به فدراسیون و سازمان لیگ می دهیم.


عرب سپس در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد بنیادی فر گفت: بهتر است در این خصوص اهل فن صحبت کنند.


سرپرست پرسپولیس در مورد شکایتی که قرار است به کمیته انضباطی داشته باشد، بیان کرد:هر آنچه در حوزه حق و حقوق باشگاه است، به صورت جدی پیگیری می شود.


عرب در مورد حواشی اطراف پرسپولیس و اینکه گفته می شود یک جریان به دنبال جلوگیری از کسب قهرمانی سوم تیم است، اظهار داشت: ما بدون حاشیه برای قهرمانی تلاش می کنیم و تمام ساز و کارهای لازم برای قهرمانی را فراهم می کنیم. سعی می کنیم خودمان از حاشیه دور باشیم و از هواداران می خواهیم تیمشان را تشویق کنند و تلاش کنند برای پیروزی.


در نهایت عرب در خصوص مطرح شدن نام هایی نظیر ربیعی وزیر سابق کار برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اسامی گمانه زنی است. چند شب پیش با آقای وزیر جلسه داشتم و همه چیز در حال نهایی شدن است.


سرپرست باشگاه در بخشی از صحبت هایش هم در مورد تمدید قرارداد با رسن صحبت کرد و اینکه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به زودی قرارداد این بازیکن تمدید می شود.

دیدگاه‌ها