کد خبر : 1591717 | 26 بهمن 1397 ساعت 10:39 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بودیمیر - شریفی؛ تازه واردها در حسرت گلزنی

ماریو بودیمیر و مهدی شریفی دو مهاجم جدید تیم پرسپولیس فعلا موفق به گلزنی نشده اند.

بودیمیر - شریفی؛ تازه واردها در حسرت گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تغییر و تحول زیادی را انجام داد و با خرید مهدی شریفی، ماریو بودیمیر و سعید کریمی خط حمله خود را تقویت کرد تا جدایی منشا نیز تاثیری در روند گلزنی تیم نداشته باشد. البته شریفی و کریمی از تابستان در جمع سرخ ها بودند اما باتوجه به محرومیت تیم پرسپولیس، از زمستان به لیست اضافه شدند.

 

سعید کریمی مهاجم جوان سرخ ها در همان بازی اول مقابل سپیدرود گل مهمی را به ثمر رساند اما شریفی و بودیمیر مهاجمان نامدارتر پرسپولیس همچنان در حسرت گلزنی هستند. روز گذشته ماریو بودیمیر نخستین تجربه حضور فیکس در تیم را چشید اما آنچنان که باید و شاید درخشان ظاهر نشد و مهدی شریفی نیز نتوانست گلزنی کند.

 

 

این در حالی است که در نیم فصل دوم علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته و ۲ گل زده است. او در مقابل پدیده از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و روز گذشته هم دروازه استقلال خوزستان را روی حرکتی دیدنی باز کرد.

 

با این روند، علیپور همچنان مهاجم مورد علاقه و مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ خواهد ماند؛ مهاجمی که امیدوار است در ۲۳ سالگی برای دومین بار متوالی آقای گل لیگ شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها