کد خبر : 1591870 | 26 بهمن 1397 ساعت 18:55 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با رایو وایه کانو

سیمئونه: به این دلیل با اتلتیکو تمدید کردم

دیگو سیمئونه روز گذشته قراردادش با اتلتیکو را رسما تا 2022 تمدید کرد.

سیمئونه: به این دلیل با اتلتیکو تمدید کردم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حذف از کوپا دل ری و سقوط به رده سوم لالیگا پس از شکست مقابل رئال، سران اتلتیکو همچنان اعتقاد خود به سیمئونه را حفظ کرده و به وی پیشنهاد تمدید دادند. به این ترتیب سیمئونه که تا 2020 با اتلتیکو قرارداد داشت، حالا دو سال بیشتر هدایت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت.

 

 

1382376

 

 

ال چولو در نشست خبری امروز خود در مورد تمدید قراردادش گفت:« در اتلتیکو و از زندگی در مادرید شاد هستم. ایده ای در ذهنم داشتم و با اعتماد به باشگاه و آینده ای که معتقدم روشن خواهد بود، قراردادم را تمدید کردم. در این بین بازیکنان بیشترین تاثیر را در تصمیم من داشتند. به بازیکنانم ایمان کامل دارم و در واقع آنها بودند که من را به سمت تمدید هل دادند. 

ما می خواهیم باهم پیشرفت کنیم و این بازیکنان باعث شده اند تا بهترین روزهای مربیگری ام را تجربه کنم. بازیکنانی که باعث شده اند جنگندگی که مهمترین خصوصیت مربیگری من است، نمود بیشتری پیدا کند. ما چالش های بزرگی را در پیش داریم و روزی نیست که از آنالیز آنچه که انجام داده ام، دست بردارم. فوتبال و زندگی به امروزتان ارتباط دارد و اینکه چه چیزی برای ارائه دارید.»

 

سیمئونه در مورد زمان بازگشت دیگو کاستا به میادین نیز گفت:« شرایط او بسیار بهتر شده و آماده بازگشت است. روحیه کاستا مثال زدنی است. برخی می گویند او با موراتا زوج خط حمله خوبی نخواهند شد اما ابدا به این اعتقاد ندارم. هر دو به راحتی می توانند کنار هم بازی کنند. ما به هر دوی آنها نیاز داریم.»

 

 

دیدگاه‌ها