کد خبر : 1591891 | 26 بهمن 1397 ساعت 19:18 | 63K بازدید | 0 دیدگاه

لیکنز: با مسی صحبت کردم به تبریز بیاید!

سرمربی تراکتورسازی معتقد است پیروزی برابر استقلال کمک زیادی به آنها در ادامه فصل خواهد کرد.

لیکنز: با مسی صحبت کردم به تبریز بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، جورج لیکنز در نشست خبری بعد از دیدار برابر استقلال گفت: پیروزی خیلی بزرگی بود چون بیش از 80 هزار تماشاگر تراکتورسازی به استادیوم و اطراف ورزشگاه آمده بودند.

 

وی با بیان اینکه بازی سنگین ولی خوبی بود، ابراز کرد: استقلال تیم بزرگی است و آقای شفر تیم خوبی در اختیار دارد، اما ما امروز نشان دادیم چطور می‌توانیم در این بازی بزرگ نتیجه بگیریم؛ همیشه در بازی‌های بزرگ، جزئیات تاثیرگذار هستند و ما از فرصت به دست آمده استفاده کردیم و برد بزرگی به دست آوردیم.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی تصریح کرد: بازی از نظر تاکتیکی سطح خیلی بالایی داشت؛ خوشحال هستم همانطور که مسابقه را آنالیز کرده بودیم، دقیقا در بازی اتفاق افتاد و توانستیم بازی را کنترل کرده و به برتری برسیم.

 

لیکنز یادآور شد: بهترین بازیکن امروز علی عبدالله زاده بود که به زمین آمد و با وجود اینکه ضربه‌ای به توپ نزد، بهترین بازی را ارائه داد.

 

وی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید هفته قبل احسان حاج‌صفی، بازیکنی که در این سطح است، اشتباهی انجام داد ولی در فاصله بازی قبل برابر نساجی تا به امروز چقدر از نظر شخصیتی تغییر کرد و امروز نیز کمک زیادی به تیم داشت.

 

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: در کنفرانس خبری دیروز گفتم بازی بدون توپ ما اهمیت زیادی دارد؛ استقلال فشار خیلی زیادی روی ما گذاشت ولی این برد برای ما خیلی حیاتی و مهم بود.

 

لیکنز با بیان اینکه استقبال و حمایت هواداران عالی بود، عنوان کرد: ما باید در ابتدا تلاش می‌کردیم که تمرکز خودمان را حفظ کنیم و بازیکنان احساساتی نشوند و تمرکز لازم را روی بازی داشته باشند و بعد گل بزنیم؛ در بعضی صحنه‌ها نباید توپ را از دست می‌دادیم و تیم حریف هم تیم قدرتمندی بود، اما در مجموع به نظرم سزاوار این برد بودیم و عملکرد اشکان دژاگه فوق‌العاده بود؛ نیمه اول بچه‌ها یک سری پاس‌های اشتباه داشتند ولی در نیمه دوم این اشتباهات کاهش یافت.

وی اضافه کرد: انتظارات از این تیم زیاد است ولی تراکتور تاکنون به قهرمانی نرسیده است؛ من در ترابزون اسپور هم این تجربه را داشتم که فشار قهرمانی روی تیم بود؛ فراموش نکنیم که آقای زنوزی فقط ۶ ماه است که این باشگاه را خریداری کرده و ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا به سطح عالی برسیم.

 

سرمربی تراکتورسازی ابراز کرد: این باشگاه هواداران زیادی دارد، ما باید منطقی برخورد کنیم و احساساتی نشویم. مالک باشگاه آقای زنوزی فرد جاه‌طلبی است و من دوست دارم برای رسیدن به این اهداف، به ایشان کمک کنم.

لیکنز یادآور شد: در نیمه اول عملکرد ما مثل نیمه دوم نبود، اما همین که در نیمه دوم پیشرفت داشتیم خیلی خوب بود؛ امکان داشت در لحظات پایانی همچون هفته قبل روی یک اشتباه پیروزی را از دست بدهیم؛‌ هفته گذشته داور روی یک اشتباه بزرگ پنالتی ما را اعلام نکرد ولی امروز آقای خورشیدی روی بازی مسلط بود‌؛ ما سه امتیاز بازی را گرفتیم ولی این پایان کار نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

 

او با بیان اینکه ما مقابل تیم بزرگی مثل استقلال بازی داشتیم که حتی ممکن بود بازنده باشیم، اظهار کرد: قطعا دوست داشتیم گل‌های دوم، سوم و چهارم را هم بزنیم؛ با مسی صحبت کردم تا سال بعد به تبریز بیاید و به تیم ما کمک کند! نباید به پیروزی با یک گل نگاه منفی‌ای داشته باشیم.

 

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: تیم ما فقط به یک بازیکن وابسته نیست و ۲۵ بازیکن سطح بالا داریم؛ فشار زیادی روی استوکس وجود دارد و باید به او کمک کنیم‌ تا به شرایط ایده‌آل بازگردد.؛ یک تیم فقط به مهاجم خود نباید وابسته باشد؛ من با لوکاکو کار کردم که در ۱۸ سالگی بهترین مهاجم لیگ بلژیک بود، زمانی که مورینیو در چلسی بود او نتوانست به شرایط ایده‌آل بازگردد ولی چند سال بعد به شرایط ایده‌آل بازگشت؛ تراکتور می‌تواند با چند سیستم مختلف بازی کند.

 

دیدگاه‌ها