کد خبر : 1591898 | 26 بهمن 1397 ساعت 19:36 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار رحمانی: در سپاهان به همه بازی می رسد

بختیار رحمانی ضمن ابزار خوشحالی از برد سپاهان مقابل پیکان اعتقاد دارد در این تیم بازی به همه خواهد رسید و این مسائل را نباید آن قدر مهم جلوه بدهیم.

بختیار رحمانی: در سپاهان به همه بازی می رسد

به گزارش ورزش سه، بختیار رحمانی هافبک  تیم فوتبال سپاهان پس از برد این تیم مقابل پیکان تهران با حضور در بین خبرنگاران اظهار داشت:« خدا رو شکر می کنم که زود به گل رسیدیم ولی تا حدی شرایط زمین خوب نبود.»


وی در ادامه افزود:« به نظرم که پیکان نسبت به بازی های قبل خودش بهتر بازی می کرد ولی مهم این بود که زحمت بچه ها منجر به گرفتن سه امتیاز بازی شود که همین طور هم شد.»


وی درخصوص بیانیه هایی که در این هفته از طرف تیم ها صادر شده است خاطر نشان کرد:« به نظر من کار قشنگی نیست. گرچه دوست ندارم در این مسائل ورود کنم»


او درباره ترافیکی که در خط هافبک سپاهان به وجود آمده است هم اظهار داشت :« این اصلا چیز مهمی نیست به هرحال در هر بازی با توجه به شرایط آن دیدار به همه خواهد بازی خواهد رسید ولی در کل نظر امیرخان مهم است .


وی در ادامه افزود:« فارغ از این که هر کسی به زمین برود مهم برد سپاهان و شاد کردن دل هواداران این تیم است که خدا رو شکر امروز به این مهم رسیدیم.»

دیدگاه‌ها