کد خبر : 1592215 | 27 بهمن 1397 ساعت 23:45 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: امشب فوتبال انگلیس را بهتر درک کردم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد پس از پیروزی 4-1 امشب مقابل نیوپورت کاونتی در دور پنجم جام حذفی، درک بهتری از فوتبال انگلیس پیدا کرد.

گواردیولا: امشب فوتبال انگلیس را بهتر درک کردم

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه، فیل فودن (دو گل) و ریاض محرز، گل های سیتی را در این دیدار به ثمر رساندند. هرچند تیم میزبان با زدن گل در دقایق پایانی، زمانی که بازی 2-0 به سود سیتی بود، احتمال به تساوی کشیدن بازی را ایجاد کرد اما گل های فودن و محرز در وقت های تلف شده، امیدهای آنها را از بین برد.

گواردیولا در پایان بازی گفت:" بازی واقعا دشواری بود. ابتدا ما در این دیدار گلزنی کردیم و احساس می کردیم که کار تمام شده اما ناگهان آنها گل زدند. فودن یک گل فوق العاده به ثمر رساند. آنها نشان دادند که چه تیم فوق العاده ای هستند و باید از آنها تعریف زیادی بکنم.

بیست دقیقه اول به دلیل پرتاب های اوت و توپ های بلند، دشوار بود و آنها در این شرایط، خیلی بهتر از ما هستند اما در 20 دقیقه پایانی، ما بازی را در دست گرفتیم وبا گل هایی که به ثمر رساندیم، توانستیم به پیروزی برسیم.   

 

1382720

 

تماشاگران میزبان فوق العاده بودند و من امروز فوتبال انگلیس را بهتر از هر زمانی درک کردم و اینکه بازی در جام حذفی در این شرایط چقدر دشوار است. آنها از نقاط قوتی که نسبت به ما داشتند، استفاده کردند. به همین دلیل، من از بازی ای که امروز انجام دادیم، خیلی راضی هستم.

ما در چهار رقابت حضور داریم و هر یک با بقیه فرق دارد. باید مقابل یک تیم لیگ دویی بازی کنیم و سپس در چمپیونزلیگ. باید با شرایط تطبیق پیدا کنیم و ذهنیت مان را تغییر بدهیم. واین به این معنی است که باید به عنوان یک تیم خیلی رشد کنیم و بزرگترین اشتباه این است که فکر کنیم بهتر از بقیه هستیم.

این یک اشتباه است؛ مانند گفتن اینکه منچستریونایتد بهتر از پاری سن ژرمن است و دیدید که چه اتفاقی رخ داد. باید آرام بود و به خوبی آماده شد."

دیدگاه‌ها