کد خبر : 1592459 | 29 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع زولا از ساری: به او زمان بدهید

جیان‌فرانکو زولا، اسطوره ایتالیایی باشگاه چلسی با دفاع از سرمربی ایتالیایی این تیم می‌گوید ماتوریتزیو ساری برای سازگار شدن با شرایط استمفورد بریج به زمان بیشتری نیاز دارد.

دفاع زولا از ساری: به او زمان بدهید

به گزارش "ورزش سه"، جیان‌فرانکو زولا، دستیار ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی که یکی از اسطوره‌های این تیم به حساب می‌آید، با اعلام حمایت از ساری گفت او برای ایجاد تغییرات لازم در این باشگاه به زمان نیاز دارد. زولا، وضعیت ساری را به زمانی تشبیه می‌کند که پپ گواردیولا تازه به منچسترسیتی وارد شده بود.

 

چلسی به رهبری ساری در لیگ برتر به رتبه ششم جدول سقوط کرده و به همین علت او در انگلیس به شدت تحت فشار قرار دارد.

 

زولا که در آستانه دیدار چلسی و منچستریونایتد در جام اتحادیه صحبت می‌کرد گفت:" از کجا می‌دانید که ما در حال ایجاد تغییرات نیستیم؟ ما در حال ایجاد تغییرات هستیم ولی هدف اصلی هرگز تغییر نخواهد کرد. دو سال پیش هم همین سوال‌ها را از پپ گواردیولا می‌پرسیدید. من یادم می‌آید که خبرنگارها از او سوال‌هایی دقیقا مشابه سوال‌هایی که امروز از ما می‌پرسید، می‌پرسیدند".

 

1382972

 

زولا در ادامه اضافه کرد:" خوب یادم هست که پپ هم در جواب می‌گفت در حال عبور از دوره‌ای دشوار است ولی سبک مربی‌گری‌اش را تغییر نخواهد داد".

 

اشاره جیان‌فرانکو زولا به شرایط پپ گواردیولا در فصل 2016-2017 یعنی اولین فصل حضور او در سیتی به عنوان سرمربی است. گواردیولا آن فصل را بدون جام پشت سر گذاشت وحضورش روی نیمکت منچسترسیتی با انتقادهایی مواجه بود.

 

دیدگاه‌ها