کد خبر : 1592474 | 29 بهمن 1397 ساعت 09:53 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

آرسن ونگر: فقدان رمزی برای آرسنال گران تمام می‌شود

آرسن ونگر، مربی سابق و افسانه‌ای آرسنال معتقد است آرون رمزی با ویژگی‌های منحصربفرد خود برای توپچی‌ها اهمیت زیادی دارد و فقدان او به آرسنال ضربه خواهد زد.

آرسن ونگر: فقدان رمزی برای آرسنال گران تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی، ستاره ولزی آرسنال با باشگاه یوونتوس پیش‌قرارداد امضا کرده و روز یکم ژوئیه سال جاری میلادی با به پایان رسیدن قراردادش با آرسنال راهی ایتالیا خواهد شد. اما آرسن ونگر، مربی سابق و افسانه‌ای آرسنال می‌گوید فقدان رمزی برای این تیم گران تمام خواهد شد.

 

رمزی 28ساله یازده سال در آرسنال عضویت داشته و بیشتر دوران حضور در این تیم را زیر نظر آرسن ونگر کار کرده است. ونگر در سال 2008 زمانی که رمزی کمتر از 20 سال سن داشت او را از کاردیف به شمال لندن منتقل کرده بود.

 

1382987

 

ونگر در این باره گفت:" آرسنال از فقدان رمزی ضرر خواهد کرد. رمزی بازیکنی است که در زمان حمله فوق‌العاده کار می‌کند. او می‌تواند توپ نهایی را نگه دارد و از عمق زمین خودی با فرارهای عالی، سازمان دفاعی حریف را به هم بریزد".

 

آرسن ونگر در ادامه اضافه کرد:" این روزها کمتر فوتبالیستی پیدا می‌شود که بتواند زمانی که توپ را در اختیار ندارد در خط هافبک مثل رمزی جابجا شود. اضافه شدن رمزی به یوونتوس به نظر من اتفاق جالبی خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها