کد خبر : 1592478 | 29 بهمن 1397 ساعت 10:13 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب عربستانی ها:

بن سلمان قصد خرید منچستر یونایتد را ندارد

درحالیکه در روزهای اخیر شایعه‌ای درباره قصد محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، برای خرید باشگاه منچستریونایتد منتشر شده بود، عربستان این شایعه را به کلی تکذیب کرد.

بن سلمان قصد خرید منچستر یونایتد را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وزیر فرهنگ و رسانه عربستان سعودی شایعات منتشر شده درباره قصد محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور، برای خرید باشگاه منچستریونایتد را تکذیب کرد. وزیر فرهنگ عربستان بعد از تکذیب این شایعات، اعلام کرد که صرفاً ملاقاتی بین صندوق سرمایه‌گذاری سعودی و باشگاه منچستریونایتد در مورد اسپانسرینگ انجام شده است.

 

1382992

 

ترکی الشبانه، وزیر فرهنگ و رسانه عربستان سعودی، شایعات مطرح شده درباره اینکه محمد بن سلمان قصد خرید باشگاه منچستریونایتد را دارد "کاملاً نادرست" خواند. الشبانه به گزارش‌هایی واکنش نشان می‌داد که در روزهای اخیر در رسانه‌ها منتشر شده بود و مدعی بود ولیعهد عربستان در دیدارهایی با خانواده گلیزر تلاش کرده با جلب رضایت آنها، کنترل باشگاه منچستریونایتد را به دست بگیرد.

 

الشبانه در ادامه گفت:" منچستریونایتد با صندوق سرمایه‌‌گذاری عام عربستان سعودی ملاقاتی داشت تا درباره فرصت‌های حمایت مالی و اسپانسرینگ بحث و تبادل نظر شود". وزیر فرهنگ و رسانه عربستان در ادامه مدعی شد هیچ توافقی بین دو طرف امضا نشده است.

 

1382993

 

روز یکشنبه روزنامه انگلیسی سان مدعی شد که ولیعهد عربستان برای بدست گرفتن کنترل باشگاه یونایتد پیشنهادی 4.9 میلیارد دلاری ارائه داده است. به گزارش این روزنامه، پیشنهاد بن سلمان ابتدا در ماه اکتبر ارائه شده ولی تبعات ماجرای قتل جمال خاشقچی باعث شده بود ادامه مذاکرات به تعویق بیفتد.

 

 

دیدگاه‌ها