کد خبر : 1592485 | 29 بهمن 1397 ساعت 10:51 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

مجید رضایی اعلام کرد:

کمیته فنی استقلال از درجه اعتبار ساقط است!

مجید رضایی با اعلام این که حدود 2 ماه است که این کمیته فنی تشکیل نشده معتقد است با این وضعیت این کمیته از درجه اعتبار ساقط است.

کمیته فنی استقلال از درجه اعتبار ساقط است!

به گزارش "ورزش سه "، استقلال در تبریز دیدار 6 امتیازی را واگذار کرد تا مشکلات این تیم بیش ازپیش نمایان شود. ازطرفی بعضی از هواداران داوران را مقصر می دانند و برخی هم اعضای کادر فنی و تعدادی هم کمیته فنی را زیر سوال می برند؛ اما درنهایت این استقلال است که از این بحران ضربه  می بیند.


در ارتباط با جریاناتی که درکمیته فنی می گذرد با مجید رضایی سنگربان پیشکسوت ودبیرکمیته فنی حال حاضر باشگاه استقلال تهران گفتگو کردیم و نظرات وی را جویا شدیم.


وی با اشاره به عدم برگزاری جلسه کمیته فنی از حدود دو ماه گذشته گفت:« من خواهشم است برای یک بارهم که شده  این گونه بحث ها را از خود آقای فتحی و یا از آقای مظلومی سوال کنید. چرا که ما در کمیته فنی آقای مظلومی را به عنوان سخنگوی کمیته  انتخاب کرده ایم .»


وی در ادامه افزود:« این را هم بگویم که تمام وقایع و اتفاقات رخ داده قبل از تعطیلات لیگ، به کمیته فنی مربوط می شود چرا که ما آخرین جلسه کمیته فنی را قبل از تعطیلات لیگ برگزار کردیم اما بعد از این تاریخ عملا چیزی به این کمیته ارتباطی ندارد. »


او همچنین اظهار داشت:« تمام این جلسات صورت جلسه شده است و من هم که به انتخاب اعضا، دبیر این جلسه بودم زیر تمام این صورت جلسات را امضا کرده ام و تمام آن ها نزد آقای مظلومی محفوظ است. درعین حال همه مصوبات جلسه را به آقای فتحی گزارش می دادیم.»


  وی درخصوص روال این جلسات گفت:« روال جلسه به این نحو بود که آقای فتحی به عنوان مدیرعامل، نقطه نظراتی اگر داشتند به ما ارجاع می دادند و ما آن نظرات را درکمیته فنی به بحث می نشستیم و مصوبات را خدمت آقای فتحی اعلام می کردیم. »


مجید رضایی  درباره حضور شفر در این جلسات اظهار کرد:«ما طی 5 یا 6 جلسه ای که برگزار کردیم به جز یک بار در ایشان درهیچ کدام از جلسات حضور نداشتند؛ البته نیازی هم به حضور همیشگی ایشان نبود. اتفاقا در آن جلسه ای که ایشان آمدند حضور بسیار دوستانه ای داشتند و بحث های خوبی رد و بدل شد.»


او در ادامه افزود:«این کمیته همان طور که آقای مظلومی در مصاحبه های خود مطرح کرد خدای نکرده به دنبال سهم خواهی و یا از این جور مسائل نبود بلکه این کمیته صرفا قصد کمک به آقای فتحی در نقل و انتقالات بازیکنان و مسائل فنی را داشت .»


وی در خصوص تاثیرات جلسات کمیته فنی در روند تیمی اظهار داشت :« تماشاگران باید بدانند که کمیته فنی فقط و فقط صرفا نظراتش را به عنوان یک پیشنهاد به سرمربی ارائه می دهد و به هیچ عنوان نمی تواند نظرش را به سرمربی تیم تحمیل کند.


برای مثال درآن جلسات درخصوص اضافه شدن یک نفر به کادر فنی بحث شد .این در شرایطی بود که درآن زمان  شفر قصد داشت یک تمرین دهنده به جمع کادر فنی اضافه کند که ما هم موافقت خودمان را اعلام کردیم و درادامه ازآنها درخواست کردیم که رزومه بدهند تا ما بررسی کنیم . »


مجید رضایی در ادامه گفت:«  یا مثلا مدیرعامل از ما می خواهد حضورچند بازیکن را که درترکیب تیم که خوب کارنمی کنند را بررسی کنیم و ما هم طبق آن ممکن است بگویم فلانی به درد تیم می خورد یا نمی خورد اما نمی توانیم حکمی را صادر کنیم. همین.»


 رضایی در خصوص نقش کمیته فنی درجذب بازیکنان جدید این تیم در پنجره نقل وانتقلات زمستانی خاطر نشان کرد:«ما در مورد جذب بازیکنان جدید تا آن جا که من اطلاع دارم  همان طور که گفتم تا قبل از تعطیلات لیگ  هیچ جلسه ای برگزار نکردیم و بنده درارتباط با جذب هیچ بازیکنی نظری ندادم ومی توانید از دیگر اعضای کمیته فنی هم  پرس و جو کنید  تا مطمئن شوید دربه خدمت گرفتن هیچ بازیکنی هیچ نقشی نداشتند . این راهم اضافه کنم درخصوص الحاجی گرو ونیو مایرما مصوب کردیم که این دو بازیکن بهتر است بروند و این حرف را هم بر طبق صورتجلسات می زنم.»


مجید رضایی با اشاره به اینکه فصل نقل وانتقالات  وظیفه کمیته فنی بسیار مهم است گفت :« ما بهترین زمان ممکن را دراثر گذاری به عنوان کمیته فنی از دست دادیم. ما در زمان نقل و انتقالات هیچ درخواستی مبنی برگزاری جلسه کمیته فنی نداشتیم. وقتی از قبل از تعطیلات هیچ جلسه ای تشکیل نشده؛ هیچ نظر خواهی انجام نگرفته و هیچ چیزی به کمیته ارجاع نشده عملا این کمیته از درجه اعتبار ساقط است. من خواهشم این است از آقای فتحی که از مدیران خوب و استقلالی  وتوانمند ما هستند بپرسید چه اتفاقی افتاده است؟»


وی در ادامه افزود:«من به شما اعلام می کنم و حتما آقای مظلومی تایید می کنند و حتی خود آقای فتحی هم می توانند تایید کنند که وقتی لیگ تعطیل شد ازما خواسته نشده است که بگویند آقایان و اعضای کمیته فنی، اقای شفر یک سری از نفرات را می خواهد و از شما می خواهیم که بررسی بفرمایید.


 به خدا  قسم می خورم که حدود 2 ماه است که هیچ درخواستی از کمیته فنی نشده است؛ این درحالی که اگر کمیته فنی هر روزهم تشکیل شود ما در خدمت باشگاه هستیم وهیچ ابایی در کمک به باشگاهی که به آن مدیون هستیم نداریم.»


وی در خاتمه حرف هایش درارتباط با این کمیته با اعلام این که شخص سرمربی تیم باید پاسخگو این بازیکنان جدید باشد بیان کرد:« با صدای بلند اعلام می کنم هر کسی درارتباط با بازیکنان و نقل وانتقالشان بوده باید پاسخگو باشد وازشواهد و قرائن پیداست که قطعا آدم های در درون باشگاه و یا بیرون باشگاه هستند که امین تر از ما به تشکیلات باشگاه بودند و نظرات آن ها را خواستند.»


رضایی در ارتباط با شکست استقلال در مقابل تراکتور هم اظهار داشت:« ما در دیدارمقابل تراکتور با دوهافبک دفاعی بازی کردیم و کلا با ترکیب دفاعی به زمین رفتیم. متاسفانه ترکیب حالت نامتعادلی پیدا کرده ضمن آنکه بازیکنان هنوز نمی دانند که می خواهند کجا بازی کنند و به نظر من  همه این ها ناشی از تغییرات بسیار زیاد است.


  به هرحال  آقای شفر مربی پخته ای است و با توجه به نتایجی که در فصل گذشته به دست آورده اکثر هواداران او را دوست دارند. الان که خودش این بازیکنان را گرفته باید خودش هم پاسخگو باشد. البته هنوز نمی توان قضاوت درستی در باره کیفیت این بازیکنان جدید داشت واین مهم درطول زمان مشخص خواهد شد.»


مجید رضایی درخصوص مشکلات بازی کردن پاتوسی هم اعلام داشت:« مگر سرمربی تیم از ما نظر خواسته است که حالا باید ما جوابگو باشیم .مگر کمیته فنی را اصلا ایشان به حساب آورده است که الان از من سوال می کنید. مسئولیت فنی همه این کارهم برعهده شفر است که امیدوارم و از ته قلب آرزو می کنم این معضل هم حل شود .»

دیدگاه‌ها