کد خبر : 1592499 | 29 بهمن 1397 ساعت 11:29 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت دشوار برای مدافع غنایی در دوحه

بعد از برد پرگل برابر حریف هندی حالا نارنجی پوشان در گام پایانی برای صعود به مرحله گروهی باید به مصاف رقیبی دشوار و متفاوت از پنجاب بروند.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا تهران به عنوان یکی از دو نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان 2019 فردا شب در دوحه باید به مصاف الریان برود. جدالی سخت و دشوار برای علی دایی و شاگردانش که با برد پرگل و 4-0 برابر پنجاب هند راحت تر از حد تصور اولین پلی آف را پشت سر گذاشتند.


سایپایی ها در حالی خودشان را برای رویارویی با حریف سرشناس قطری آماده می کنند که در جمع بازیکنان این تیم مدافع غنایی به عنوان یکی از چهره های اصلی برای بازی فرداشب نقشی کلیدی خواهد داشت. ساموئل سارفو با تجارب بین المللی فرداشب در حالی ستون اصلی خط دفاع سایپا خواهد بود که برای مهار خط حمله مرگبار الریانی ها از آمریکای جنوبی شبی دشوار پیش رو خواهد داشت.


شیرهای سرخ و سیاه دوحه با هزینه سرسام آور در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی زمینه جذب مهاجمانی از برزیل، ونزوئلا و ... را فراهم کردند تا در کنار سباستین سوریا اروگوئه ای الاصل از مثلثی ویرانگر در خط آتش خود بهره ببرند. مثلثی که در آغاز دور برگشت لیگ ستارگان در دربی مشهور دوحه نشان داد از چه قدرت ویرانگری برخوردار است.


برای مهار این مثلث مسلما علی دایی روی درخشش ساموئل سارفو غنایی حساب خاصی باز کرده است. مدافع سیه چرده خوب می داند درخشش در چنین بازی هایی می تواند زمینه شهرت بیشتر را برای او به همراه داشته باشد قطعا فردا جنگ های دیدنی با مهاجمان الریان خواهد داشت که شهریار و سایپایی ها امیدوار هستند این جنگ را سارفو به سود آنها پایان دهد.


عکس؛ مهدی زارع

 

1383033

 

 

دیدگاه‌ها