کد خبر : 1592502 | 29 بهمن 1397 ساعت 11:22 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: بدون مارسیال و لینگارد با چلسی بازی می‌کنیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز تیمش مقابل چلسی در جام حذفی از غیبت لینگارد و مارسیال خبر داد ولی گفت یونایتد جای خالی آنها را پر خواهد کرد.

سولسشر: بدون مارسیال و لینگارد با چلسی بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد در آستانه بازی امروز شیاطین سرخ با چلسی در مرحله پنجم جام حذفی که در خانه چلسی، استمفورد بریج، برگزار می‌شود، در مجموعه تمرینی اختصاصی منچستریونایتد در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

سولسشر در شروع این کنفرانس خبری به غیبت جسی لینگارد و آنتونی مارسیال اشاره کرد و گفت:" به احتمال زیاد در دو بازی آینده نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. عدم حضورشان در بازی مقابل چلسی قطعی است ولی بیاید امیدوار باشیم که سریعتر بهبود پیدا کنند. ولی از شواهد اینطور برمی‌آید که دو سه هفته از میادین دور خواهند بود".

 

1378262

 

سولسشر در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مثل دو بازی قبلی تیمش در جام حذفی، داوید دخیا استراحت خواهد کرد یا نه، گفت:" ما هنوز مشغول تمرین هستیم. بازی‌های جام حذفی برای ما خیلی مهم هستند پس باید تا دوشنبه صبح صبر کنیم و ببینیم کدام یکی از دروازه‌بان های ما کاملا آماده است و باید به زمین برود".

 

سولسشر درباره دیگر بازیکنانی که نمی‌تواند در بازی مقابل چلسی از آنها استفاده کند، گفت:" آنتونیو والنسیا و ماتئو دارمیان هم در این بازی برای ما به میدان نمی‌روند ولی ما مشکلی نداریم و جای خالی بازیکنان غایب‌مان را پر می‌کنیم".

 

سولسشر در ادامه صحبتهایش گفت قصد داشته از میسون گرین‌وود، جوانی که تازه از آکادمی یونایتد به تیم اصلی ملحق شده استفاده کند ولی او را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است. سولسشر در این باره گفت:" بعد از مصدومیت آنتونی و جسی قصد داشتم از میسون استفاده کنم ولی متاسفانه او را هم به دلیل مصدومیت از دست دادیم. برای میسون خیلی حیف شد چون این بازی می‌توانست برایش فرصت بزرگی باشد".

 

 

دیدگاه‌ها