کد خبر : 1592517 | 29 بهمن 1397 ساعت 12:15 | 406.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش تمام عیار بانوی خبرساز در تیکی تاکا

گریه و اشک واندا:پای ایکاردی را قطع کردند

واندا نارا، همسر ایکاردی تاکید کرد که مائورو هیچ تمایلی به ترک این باشگاه در پایان فصل ندارد.

گریه و اشک واندا:پای ایکاردی را قطع کردند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی را از مائورو ایکاردی بگیرد و آن را به سمیرهندانوویچ بسپارد. گفته می‌شود علت این تصمیم، نامشخص بودن آینده ایکاردی و صحبت های همسر او علیه اینترمیلان بوده است. 

واندا نارا، همسر و ایجنت ایکاردی، هر هفته در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا شرکت می‌کند و در طی چند هفته اخیر، دائما علیه اینترمیلان صحبت کرده است. او از پیشنهاد دیگر باشگاه ها صحبت کرده بود و مدعی شده بود که تیم‌های بزرگی به دنبال ایکاردی هستند. همین موضوع باعث شد تا اینتر چنین تنبیهی برای کاپیتان خود در نظر بگیرد. 

ایکاردی نیز از حضور در ترکیب تیمش سر باز زده و در دو بازی اخیر غایب بوده است. اختلافات بین دو طرف در بالاترین سطح است. اما پس از گذشت چند روز از این اتفاق، به نظر موضع همسر ایکاردی کاملا برگشته و ترس جدایی از نراتزوری او را فرا گرفته است. او شب گذشته بار دیگر در برنامه تیکی تاکا شرکت کرد و این بار کاملا از موضع ضعف شروع به صحبت کرد.

 

 

1382658

 

 

در طول هفته گذشته، یکی از مدیران ارشد یووه در مصاحبه ای، تلاش برای جذب ایکاردی را تایید کرد و مدعی شد که آنها حتی به نهایی کردن انتقال نزدیک شده بودند ولی در نهایت سراغ رونالدو رفتند و ستاره پرتغالی را خریداری کردند. واندا در ابتدا، صحبت های هفته گذشته خود مبنی بر اینکه یک تیم بزرگ به دنبال ایکاردی است را رد کرد و مدعی شد که گفته است که «اگر» تیم بزرگی به دنبال او باشد، پیشنهادات را بررسی می‌کنند.او با چشمانی اشکبار مدعی شد که هیچگاه با تیمی وارد مذاکره نشده اند و صحبت های مدیر یوونتوس را تکذیب کرد. او همچنین تاکید داشت که اینتر برای او و همسرش مثل خانواده است.

او سپس سراغ موضوع حمله با سنگ به خودرویش رفت و گفت که پس از این اتفاق، با جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر تماس گرفته زیرا او را مثل اعضای خانواده اش می‌دانسته است. ماروتا نیز سریعا پیگیری موضوع و رفع خطر را برعهده می‌گیرد.

 

 

1348000

 

 

واندا ادامه داد:" برخی می‌گویند گرفتن بازوبند از ایکاردی بی معنی است ولی برای مائورو، مثل این است که پایش را قطع کنید، نه دستش را. او پیراهن اینتر را با افتخار به تن می‌کند و اگر بحثی بین پول و عشق به پیراهن شکل گرفته، او همیشه پیراهن را انتخاب کرده است. من هیچ هشداری ندادم. همیشه با اینتر در ارتباط هستم و از همه چیز مطلعم ولی از قضیه کاپیتانی در توییتر مطلع شدم.  سه ساعت ملاقات با مسئولان باشگاه داشتم و آنها به من چیزی از کاپیتانی نگفته بودند. مائورو 120 گل با این پیراهن زده و وقتی کسی باور نداشته، او بوده که توپ را برداشته و تیم را رو به جلو برده است. زیرا او به تیمش باور دارد. ما یک خانواده هستیم. اینتر مثل یک خانواده است بنابراین اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی چیزی شود، اولین کسانی که خبر می‌کنم مسئولان اینتر هستند. 

امیدوارم که باشگاه از مائورو بیشتر محافظت کند. سخت است که بگوییم این شایعات از داخل باشگاه می‌آیند یا خارج آن.  اگر قرار باشد بین تمدید قرارداد و حضور یک بازیکن که به ایکاردی پاس‌های بیشتری می‌دهد انتخاب کنیم، من دومی را انتخاب می‌کنم."

 

 

1382990

 

 

او درباره حضور در سن سیرو در دیدار شب گذشته اینتر مقابل سامپدوریا گفت:" هیچگاه شکی برای حضور در ورزشگاه و تماشای بازی نداشتیم. من به عنوان همسر کاپیتان به ورزشگاه می‌روم و همینطور به عنوان یک هوادار اینتر. جو بدی در ورزشگاه علیه ما بود و سوت‌های زیادی زده شد. هفته های سختی بوده است ولی خوشبختانه پدر مائورو نیز کنار ماست."

 

واندا نارا درباره تماس ماسیمو موراتی، مالک سابق میلان با او گفت:" موراتی انسان بسیار مهربانی است زیرا مائورو خیلی ناراحت بود. او در شرایط بسیار بدی قرار داشت و عصبانی بود ولی موراتی تاکید کرد که سعی می‌کند اوضاع را بهبود ببخشد. من از موراتی خواستم که کاری کند مائورو دوباره بازی کند زیرا بازی کردن برای او خیلی مهم است. او هیچ تمایلی به ترک اینتر ندارد."

 

سپس ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه به صورت تلفنی در برنامه حاضر شد. او گفت:" همانطور که واندا می‌گوید، اینتر مثل یک خانواده است. بزرگان خانواده تصمیم گرفته اند که یکی از فرزندان را تنبیه کنند ولی این بدان معنا نیست که او را از باشگاه بیرون می‌اندازیم. این صلاحدید ما بوده برای برخورد با ایکاردی و به نفع اینتر و خود اوست.

 

 

1381699

 

 

در نهایت نیز واندا بار دیگر بر صحبت‌هایش تاکید کرد و گفت:" ما قصد جدایی از اینتر را نداریم. قصد نداریم از اینجا برویم. ما هوادار اینتر هستیم و آینده مان در اینتر رقم می‌خورد. البته این ها بستگی به نظر باشگاه دارد و اینکه آنها می‌خواهند با ما ادامه بدهند."

ماروتا نیز تایید کرد که پیشنهاد اینترمیلان برای تمدید قرارداد آماده است و به ایکاردی ارائه خواهد شد. با این حال، موضع ماروتا کاملا از بالا بود و به نظر شرایط کاملا به نفع اینترمیلان برگشته است. این در حالیست که پیش از این اینتر تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با ایکاردی انجام داده بود و به نتیجه ای نرسیده بود ولی حالا کار برای ایکاردی و ایجنتش دشوار شده و به نظر باید به خواسته های باشگاه تن بدهند.

در پایان برنامه، مجری به دو طرف گفت که آیا می‌توان صحبت‌های مطرح شده در این برنامه را مشابه «فشردن دست مجازی» دانست و هر دو طرف این موضوع را تایید کردند که مشکلی برای تمدید ندارند.  حال باید دید که در چند روز آینده اوضاع برای ایکاردی چگونه رقم خواهد خورد و او با پیشنهاد باشگاه موافقت می‌کند یا نه.

 

ترجمه: روزبه مهری

دیدگاه‌ها