کد خبر : 1592518 | 29 بهمن 1397 ساعت 11:46 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال از شیاطین سرخ در ایستگاه قطار(عکس)

بازیکنان منچستریونایتد که برای بازی با چلسی در جام حذفی انگلیس، با قطار عازم لندن شده بودند، در ایستگاه راه‌آهن با هجوم ناگهانی طرفداران روبرو شدند.

استقبال از شیاطین سرخ در ایستگاه قطار(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان منچستریونایتد که برای دیدار روز دوشنبه با چلسی در جام حذفی انگلیس، قصد داشتند با قطار از شهر منچستر به لندن سفر کنند، به محض ورود به ایستگاه راه‌آهن با هجوم هواداران‌شان روبرو شدند که آنها را شناخته بودند و قصد داشتند ستاره‌های محبوب‌شان را از نزدیک ببینند.

 

1383047

 

در میان ستاره‌های منچستریونایتد، پل پوگبا، الکسیس سانچس و مارکوس رشفورد بیش از دیگران مورد توجه هواداران قرار گرفته بودند و عده زیادی از هواداران یونایتد که در ایستگاه راه‌آهن حاضر بودند آنها را احاطه کرده و خواهان گرفتن امضا یا سلفی گرفتن با ستاره‌های قرمزپوش شهر منچستر بودند.

 

1383049

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد هم یکی از چهره‌های محبوب هواداران جمع شده در ایستگاه راه‌آهن بود که بارها توسط هواداران متوقف شد تا با آنها عکس بگیرد یا خوش و بشی بکند. از نکات جالب این ماجرا این بود که نشان داد سانچس با وجود عملکرد ضعیفش در فصل جاری هنوز در میان یونایتدی‌ها محبوب است.

 

1383050

 

هواداران یونایتد، علاوه بر اینها با ابراز علاقه به جوانی مثل تاهیت چونگ که تازه از آکادمی منچستریونایتد بیرون آمده و بیشتر در تیم‌‌های جوانان باشگاه بازی می‌کند نشان دادند از جوانان باشگاه‌شان حمایت می‌کنند و توجه به پرورش بازیکنان جوان در آکادمی باشگاه را مهم می‌دانند. سولسشر، تاهیت چونگ را با تیم اصلی باشگاه به لندن برده و این احتمال وجود دارد که در دیدار دو تیم از او استفاده کند. چونگ در فصل جاری سابقه حضور در تیم اول یونایتد را دارد.

 

1383043

 

 

 

 

دیدگاه‌ها