کد خبر : 1592551 | 29 بهمن 1397 ساعت 13:56 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک گینه‌ای تبریز را ترک می‌کند

رسمی؛ قرارداد کنستانت و تراکتور در حالت تعلیق

باشگاه تراکتورسازی در خبری اعلام کرد که قرارداد خود با خرید هیجان انگیز نقل و انتقالات زمستانی را به دلیل شرایط بدنی این بازیکن به حالت تعلیق در آورده است.

رسمی؛ قرارداد کنستانت و تراکتور در حالت تعلیق

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی این باشگاه، قرارداد کوین کونستانت، بازیکن گینه‌ای این باشگاه که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته بود و سابقه بازی در میلان ایتالیا را در کارنامه دارد، به دلیل عدم آمادگی و تشخیص کادرپزشکی تیم، با توافق طرفین به حالت تعلیق در آمده است.


این بازیکن گینه‌ای که به نظر می‌رسید با توجه به سابقه جالب توجهش بتواند سیمای ترکیب این تیم را در فصل پیش رو هیجان انگیز کند، به این دلیل تبریز را فردا ترک خواهد کرد تا پیگیری مراحل درمانی خود را تکمیل کند.

 

تراکتورسازی که در این فصل با سپرده شدن به بخش خصوصی و روی کار آمدن زنوزی، شرایط ویژه‌ و جالب توجهی را پشت سر می‌گذارد و با جذب نفرات و ستاره‌ها به دنبال تحقق رویای هواداران پرشور این تیم است، توانسته اشکان دژآگه، مسعود شجاعی  و احسان حاج صفی را به عنوان سه بازیکن ملی‌پوش و کاپیتان تیم را به تبریز بکشاند و از دیگر خریدهای جالب توجه این باشگاه می‌توان به عقد قرارداد با آنتونی استوکس، سوگیتا، اروین، اکبر ایمانی، ساسان انصاری و ... اشاره کرد.


با این حال این باشگاه در اقدامی جالب توجه تنها چند هفته پس از توافق و جذب کوین کونستانت گینه‌ای با توجه به شرایط بدنی این بازیکن قراردادش را به حالت تعلیق در آورده و این بازیکن با اعلام باشگاه فردا تبریز را ترک خواهد کرد تا دوره درمانی خود را پیگیری کند.

دیدگاه‌ها