کد خبر : 1592561 | 29 بهمن 1397 ساعت 14:22 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیم پیروزی تاریخی بر رئال به رهبران زندانی کاتالان

کاپیتان جیرونا، پیروزی تاریخی روز گذشته بر رئال مادرید در برنابئو را به رهبران استقلال طلب کاتالونیا که در مادرید زندانی هستند، تقدیم کرد.

تقدیم پیروزی تاریخی بر رئال به رهبران زندانی کاتالان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یک نتیجه عجیب و غیرمنتظره در برنابئو رقم خورد و رئال 1-2 به خیرونای رده هفدهمی باخت. تیم کاتالان در این فصل سه بار به رئال باخته بود. یک بار در لالیگا و دوبار هم درکوپا دل ری ولی روز گذشته در حالی که نیمه اول را با یک گل بازنده به رختکن رفته بود، در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند و پیروز از میدان خارج شد.

 

 

1382893

 

 

لکس گرانل، کاپیتان خیرونا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی مهمی برای ما بود چرا که شرایط خوبی در جدول نداشتیم و انتقادات زیادی از ما می شد. سه امتیاز برای ما اهمیت بالایی داشت و این برد از لحاظ روحی به ما کمک زیادی خواهد کرد.

رئال بازی را بهتر شروع کرد و در نیمه اول تیم برتر بود ولی وقتی در نیمه دوم گل تساوی را زدیم، ترس در چهره آنها پیدا بود و خطر از دست رفتن امتیاز را حس می کردند. می دانستیم که توانایی ضربه زدن به رئال را داریم. هر چه از بازی می گذشت؛ این حس در ما تقویت می شد و در نهایت با تلاش همه بازیکنان پیروز شدیم.»

 

گرانل در ادامه افزود:« سال گذشته در زمین خودمان توانستیم رئال را شکست دهیم و معتقدم آن پیروزی با ارزش تر بود چرا که کاتالونیا در شرایط بحرانی به سر می برد. این برد را هم به رهبران زندانی کاتالونیا تقدیم می کنم.»

 

دیدگاه‌ها