کد خبر : 1592567 | 29 بهمن 1397 ساعت 14:55 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه تراکتور برای جای خالی کنستانت

امروز مشخص شد که کوین کنستانت به دلیل عدم آمادگی بدنی از تراکتورسازی جدا خواهد شد.

برنامه تراکتور برای جای خالی کنستانت

به گزارش ورزش سه، یکی از نخستین خریدهای تیم سرخپوش تبریزی در نقل و انتقالات زمستانی جذب هافبک دفاعی سابق تیم میلان بود. او که در میلان عملکرد خوبی نداشت، فصل گذشته در تیمی از لیگ سوییس عضویت داشت اما به دلیل دوری از شرایط آرمانی به تیم زیر ۲۱ سال این تیم منتقل شد.

 

با این حال حضور هافبک اهل گینه در لیگ ایران اتفاق بزرگی برای تراکتوری ها محسوب می‌شد و تی تی ها امیدوار بودند با اتکا به این بازیکن در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرند. اما لیکنز در سه بازی نخستین لیگ او را در ترکیب قرار نداد و در پایان هم عذر کنستانت را خواست.

 

حالا تراکتوری ها تنها سوگیتا و استوکس را به عنوان بازیکن خارجی در فهرست خود دارند. علاوه بر این دو، لی اروین نیز با تراکتور قرارداد دارد اما در تبریز حاضر نمی‌شود. به هر حال اکنون باشگاه متمول آذربایجان می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر را از سهمیه فیفا بخرد.

 

شنیده ها حاکی از آن است که مدیران این باشگاه به دنبال خرید یک مدافع خارجی باکیفیت هستند اما اکنون بازار برای تراکتور محدود شده چرا که تنها باید از بین نفراتی خرید خود را انجام دهند که با تیمی قرارداد ندارند.

 

تراکتور اکنون تنها سلیمی و طیبی را به عنوان دفاع وسط تخصصی در ترکیب دارد و می‌خواهد با خرید یک مدافع باکیفیت، خیال خود را راحت کند.

دیدگاه‌ها